Щодо електронної взаємодії з питань фінансового моніторингу в рамках зупинення фінансових операцій
Рекомендації щодо питань встановлення та підтримання ділових відносин з політично значущими особами
Огляд щодо використання неприбуткових організацій в незаконних цілях у 2019 році
Національний огляд щодо діяльності неприбуткового сектору з метою ідентифікації, попередження та боротьби з фінансуванням тероризму (2014 – І квартал 2016 року)
Рекомендації щодо заповнення окремих полів форм обліку та подання інформації, пов’язаної із здійсненням фінансового моніторингу
Приклади заповнення форм обліку та подання інформації, пов’язаної із здійсненням фінансового моніторингу
Рекомендації для суб’єктів первинного фінансового моніторингу щодо ризиків, пов’язаних із фінансуванням сепаратистських та терористичних заходів на території України
Щодо порядку дій суб'єкта первинного фінансового моніторингу у разі неотримання ним повідомлення від Держфінмоніторингу про взяття або відмову від взяття на облік фінансової операції.
Коментар щодо заповнення поля 310 „Адреса е-mail” у формі № 1-ФМ "Форма обліку суб'єкта первинного фінансового моніторингу"
Огляд щодо використання неприбуткових організацій в незаконних цілях у 2018 році
Огляд щодо використання неприбуткових організацій в незаконних цілях за І півріччя 2018 року
До відома неприбуткового сектору та громадськості: про ризики використання некомерційного сектору в цілях фінансування тероризму
Щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)
Рекомендації щодо заповнення виписок за рахунками клієнтів, які надсилаються банківськими установами
Щодо рубрики «Фінансовий моніторинг» на офіційних веб-сайтах суб’єктів державного фінансового моніторингу
Коментарі щодо заповнення деяких полів форми № 2-ФМ згідно Змін до Інструкції щодо заповнення форм обліку та подання інформації, пов’язаної із здійсненням фінансового моніторингу
Стосовно подання форми 1 – ФМ у разі зміни назви та печатки суб’єкта первинного фінансового моніторингу (відокремленого підрозділу)
Рекомендації щодо заповнення банками реквізиту «Вид повідомлення про фінансову операцію» файла-повідомлення про фінансову операцію
Презентація для суб’єктів первинного фінансового моніторингу щодо підготовки до 5-го раунду оцінки Moneyval
Рекомендації щодо заповнення банками реквізитів файлів-повідомлень про фінансові операції, що стосуються несанкціонованого списання коштів з рахунків клієнтів
Оновлені та актуалізовані Методичні рекомендації щодо виявлення публічних діячів та забезпечення проведення фінансового моніторингу їх фінансових операцій станом на 26.01.16
Які документи можуть бути використані на території України для укладення правочинів? Щодо застосування аналогії у випадку встановлення особи громадянина під час укладення правочинів із ст. 43 Закону України «Про нотаріат» (де наведений перелік документів, на підставі яких нотаріусом здійснюється встановлення особи та визначено, які документи не можуть бути використані громадянином України для цього)
Що розуміється під визначенням «кінцевого бенефіціарного власника (контролера)» та «вигодоодержувача» у контексті Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»?
Щодо країн, які є членами Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF) та Європейського Союзу (ЄС)
Щодо науково-практичного коментаря до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
Що розуміється під «діловими або особистими зв’язками» у контексті Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»?