Щодо електронної взаємодії з питань фінансового моніторингу в рамках зупинення фінансових операцій
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо електронної взаємодії з питань фінансового моніторингу в рамках зупинення фінансових операцій
У зв’язку з чисельними зверненнями банківських установ з питань обміну інформацією файлами типу L (файл-лист), пов’язаними з зупиненням / поновленням зупинення фінансових операцій, у доповнення до попереднього роз’яснення від 01.03.2021, надаємо додаткові рекомендації щодо заповнення повідомлень, які надаються на адресу Держфінмоніторингу зазначеними файлами-листами (Додаток_1).
Заповнення повідомлення про поновлення проведення фінансових операцій рекомендуємо здійснювати з використанням довідника, наведеного у Додатку_2.
Крім того, інформуємо, що кожний вид повідомлення надається окремим файлом листом.
Одночасно з наданням деяких видів повідомлень слід надавати копії підтверджуючих документів, а саме:
- копію звернення клієнта (при поданні повідомлення про звернення клієнта щодо причин зупинення фінансових операцій);
- копію ухвали суду про арешт майна (при поданні повідомлення про накладення арешту на відповідні рахунки).
Копії підтверджуючих документів сформувати в форматі PDF, додати до архіву разом з відповідним повідомленням та надіслати на адресу Держфінмоніторингу єдиним файлом-листом.
Повідомлення про залишок коштів на рахунку та інші зупинені активи, у випадку якщо рахунок є мультивалютним, надсилаються окремими файлами-листами в розрізі видів валют.
_______________________________________