Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2021 рік

Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.

Головна мета діяльності:

Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Завдання:

- Збирання, оброблення та проведення аналізу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (ІСФМ);

- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.

Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:

КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;

КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”,

У 2021 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 152695,6 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:

тис. грн.
Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків
Код функціональної класифікації видатків
Найменування
Загальний фонд
Спеціальний фонд
Разом
згідно з програмною класифікацію видатків
План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін
Касове вико-нання за 2021 рік
План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін
Касове викона-ння за 2021 рік
План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін
Касове вико-нання за 2021 рік
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Видатки всього за розпорядником коштів
2110
Оплата праці
87828,5
87828,4
3241,6
3233,4
91070,1
91061,8
2120
Нарахування на оплату плату
19322,2
19182,6
733,6
667,4
20055,8
19850,0
2210
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
651,4
531,3
189,0
142,8
840,4
674,1
2240
Оплата послуг (крім комунальних)
16556,0
15824,0
1036,3
932,6
17592,3
16756,6
2250
Видатки на відрядження
83,2
8,8
7,6
90,8
8,8
2270
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв
2407,5
2340,0
168,8
149,7
2576,3
2489,7
2600
Поточні трансфери
148,6
148,6
148,6
148,6
2800
Інші поточні видатки
45,2
36,0
6,1
6,0
51,3
42,0
3110
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
20228,4
19931,8
830,6
760,6
21059,0
20692,4
Разом
147271,0
145831,5
6213,6
5892,5
153484,6
151724,0
в т.ч. за бюджетними програмами
3509010
112
Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу
2110
85318,1
85318,0
85318,1
85318,0
2120
18770,0
18630,4
18770,0
18630,4
2210
651,4
531,3
31,2
28,5
682,6
559,8
2240
16415,1
15684,2
16415,1
15684,2
2250
83,2
8,8
83,2
8,8
2270
2233,7
2209,7
2233,7
2209,7
2600
148,6
148,6
148,6
148,6
2800
45,2
36,0
6,1
6,0
51,3
42,0
3110
20228,4
19931,8
830,6
760,6
21059,0
20692,4
Разом
143893,7
142498,8
867,9
795,1
144761,6
143293,9
3509020
950
Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму
2110
2510,4
2510,4
3241,6
3233,4
5752,0
5743,8
2120
552,2
552,2
733,7
667,4
1285,8
1219,6
2210
157,8
114,3
157,8
114,3
2240
140,9
139,8
1036,3
932,5
1177,2
1072,4
2250
7,6
7,6
2270
173,8
168,8
149,7
342,6
280,0
3110
Разом
3377,3
3332,7
5345,7
5097,4
8723,0
8430,1

Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2021 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 12.02.2021 № 90, від 12.02.2021 № 91.

Інформація про виконання результативних показників, що характеризують
виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу
(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):

№ з/п Показники Оди-ниця виміру Затверджено пас-портом бюджетної програми Виконано за 2021 рік Відхилення
Загаль-ний фонд Спеціаль-ний фонд Загаль-ний фонд Спеціаль-ний фонд Загаль-ний фонд Спеціаль-ний фонд
КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу»
Затрат:
1. Кількість штатних одиниць од. 237 205 -32
2. Кількість службових автомобілів од. 1 1
3. Вартість придбання комп’ютерного, серверного, мережевого обладнання та програмного забезпечення до нього для обробки збереження та захисту інформації тис.грн 20369,4 20084,4 -285
4. Вартість послуг з супроводження та удосконалення функціонального програмного забезпечення ІСФМ тис.грн. 5565,1 4699,5 -865,6
5. Кількість сервісів ІСФМ з обробки інформації фінансового моніторингу, що адаптуються (удосконалюються( для імплентації законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення од. 12 12 0
Продукту:
1. Кількість заведених досьє од. 3164 5575 2411
2. Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки од. 340 591 251
3. Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації од. 13580 15376 1796
4. Кількість інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції, які підлягають фінансовому моніторингу, що оброблені та взяті на облік од. 1876156 1659877 -216279
5. Кількість інформацій про підозрілу діяльність, які підлягають фінансовому моніторингу, що оброблені та взяті на облік од. 13208 -13208
6. Кількість інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, що оброблені та взяті на облік од. 24885 15038 -9847
7. Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення од. 62568 90749 28181
8. Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу од. 1986751 1765664 -221087
9. Кількість ІС та ІТС функціонування яких забезпечено в ІСФМ од. 8 8
10. Кількість персонального оновленого комп’ютерного обладнання од. 136 136
11. Кількість придбаних засобів технічного та криптографічного захисту інформації, що забезпечують цифровізації од. 4 4
12. Кількість оновлених інформаційно-телекомунікаційних систем впровадження для обробки та збереження інформації од. 4 4
13. Кількість впровадження в ІСФМ сервісів отримання інформації ДЕІР з використанням технологій АРІ, засобів СЕВ ДЕІР «Трембіта» од. 8 9 1
14. Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу од. 22000 14557 -7443
15. Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення од. 20 118 98
16. Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу од. 200 288 88
Ефективності:
1. Кількість оброблених інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, на одного працівника од. 105 78 -27
2. Кількість обробленої інформації про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника од. 7972 8645 673
3. Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, на одного працівника од. 264 473 209
4. Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу, на одного працівника, що забезпечує функціонування ІСФМ од. 58433 67910 9477
5. Кількість працівників, що забезпечують функціонування однієї ІС чи ІТС в ІСФМ од. 4 3,3 -0,7
Якості:
1. Питома вага інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), сформованої та поданої відповідно до вимог законодавства, в загальній кількості поданої відс. 99,5 99,8 0,3
2. Питома вага інформацій фінансового моніторингу, зібраної в оцифрованому вигляді, до загальної кількості поданої інформації відс. 90 97,9 7,9
3. Частка інформацій фінансового моніторингу, що має подаватися суб’єктами первинного фінансового моніторингу, обробку якої забезпечено в ІСФМ в електронному вигляді у їх загальній кількості відс. 99,8 99,9 0,1
4. Рівень технічного забезпечення середовища функціонування ІТС «е-кабінетів системи фінансового моніторингу» відс. 100 100
5. Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості відс. 99 100 1
6. Частка удосконалених систем до загальної кількості систем ІСФМ відс. 50 75 25
7. Рівень забезпечення функціонування ІСФМ відс. 99,5 99,9 0,4
КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму»
Затрат:
1. Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації од. 1 1
2. Кількість штатних одиниць од. 18 7 15 7 -3
Продукту:
1. Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію осіб. 620 150 620 -150
2. Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію осіб. 785 1213 428
3. Кількість фахівців СПФМ , які взяли участь в одноденних тематичних семінарах осіб. 200 437 237
4. Кількість фахівців інші СПФМ, які підвищили кваліфікацію за короткостроковою програмою осіб. 15 -15
Ефективності:
1. Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця грн. 5447,3 5394,0 5375,3 -72,0 -5394,0
2. Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) грн. 3600 3770,0 170,0
3. Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) за короткостроковою програмою) грн. 1200 1200
4. Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ грн. 2800 -2800
Якості:
1. Питома вага фахівців, які отримують документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості відс. 100 100
2. Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації відс. 100 100

В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2021 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.

____________________________________________