Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2021 рік
Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.
Головна мета діяльності:
Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Завдання:
- Збирання, оброблення та проведення аналізу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (ІСФМ);
- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:
КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;
КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”,
У 2021 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 152695,6 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:
Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків
|
Код функціональної класифікації видатків
|
Найменування
|
Загальний фонд
|
Спеціальний фонд
|
Разом
|
|||
згідно з програмною класифікацію видатків
|
План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін
|
Касове вико-нання за 2021 рік
|
План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін
|
Касове викона-ння за 2021 рік
|
План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін
|
Касове вико-нання за 2021 рік
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
Видатки всього за розпорядником коштів
|
||||||||
2110
|
|
Оплата праці
|
87828,5
|
87828,4
|
3241,6
|
3233,4
|
91070,1
|
91061,8
|
2120
|
|
Нарахування на оплату плату
|
19322,2
|
19182,6
|
733,6
|
667,4
|
20055,8
|
19850,0
|
2210
|
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
|
651,4
|
531,3
|
189,0
|
142,8
|
840,4
|
674,1
|
2240
|
|
Оплата послуг (крім комунальних)
|
16556,0
|
15824,0
|
1036,3
|
932,6
|
17592,3
|
16756,6
|
2250
|
|
Видатки на відрядження
|
83,2
|
8,8
|
7,6
|
|
90,8
|
8,8
|
2270
|
|
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв
|
2407,5
|
2340,0
|
168,8
|
149,7
|
2576,3
|
2489,7
|
2600
|
|
Поточні трансфери
|
148,6
|
148,6
|
|
|
148,6
|
148,6
|
2800
|
|
Інші поточні видатки
|
45,2
|
36,0
|
6,1
|
6,0
|
51,3
|
42,0
|
3110
|
|
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування
|
20228,4
|
19931,8
|
830,6
|
760,6
|
21059,0
|
20692,4
|
Разом
|
147271,0
|
145831,5
|
6213,6
|
5892,5
|
153484,6
|
151724,0
|
||
|
||||||||
в т.ч. за бюджетними програмами
|
||||||||
3509010
|
112
|
Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу
|
|
|||||
2110
|
85318,1
|
85318,0
|
|
|
85318,1
|
85318,0
|
||
2120
|
18770,0
|
18630,4
|
|
|
18770,0
|
18630,4
|
||
2210
|
651,4
|
531,3
|
31,2
|
28,5
|
682,6
|
559,8
|
||
2240
|
16415,1
|
15684,2
|
|
|
16415,1
|
15684,2
|
||
2250
|
83,2
|
8,8
|
|
|
83,2
|
8,8
|
||
2270
|
2233,7
|
2209,7
|
|
|
2233,7
|
2209,7
|
||
2600
|
148,6
|
148,6
|
|
|
148,6
|
148,6
|
||
2800
|
45,2
|
36,0
|
6,1
|
6,0
|
51,3
|
42,0
|
||
3110
|
20228,4
|
19931,8
|
830,6
|
760,6
|
21059,0
|
20692,4
|
||
Разом
|
143893,7
|
142498,8
|
867,9
|
795,1
|
144761,6
|
143293,9
|
||
|
||||||||
3509020
|
950
|
Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму
|
|
|||||
2110
|
|
2510,4
|
2510,4
|
3241,6
|
3233,4
|
5752,0
|
5743,8
|
|
2120
|
|
552,2
|
552,2
|
733,7
|
667,4
|
1285,8
|
1219,6
|
|
2210
|
|
|
|
157,8
|
114,3
|
157,8
|
114,3
|
|
2240
|
|
140,9
|
139,8
|
1036,3
|
932,5
|
1177,2
|
1072,4
|
|
2250
|
|
|
|
7,6
|
|
7,6
|
|
|
2270
|
|
173,8
|
|
168,8
|
149,7
|
342,6
|
280,0
|
|
3110
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
|
3377,3
|
3332,7
|
5345,7
|
5097,4
|
8723,0
|
8430,1
|
Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2021 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 12.02.2021 № 90, від 12.02.2021 № 91.
Інформація про виконання результативних показників, що характеризують
виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу
(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):
№ з/п | Показники | Оди-ниця виміру | Затверджено пас-портом бюджетної програми | Виконано за 2021 рік | Відхилення | |||
Загаль-ний фонд | Спеціаль-ний фонд | Загаль-ний фонд | Спеціаль-ний фонд | Загаль-ний фонд | Спеціаль-ний фонд | |||
КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу» | ||||||||
Затрат: | ||||||||
1. | Кількість штатних одиниць | од. | 237 | 205 | -32 | |||
2. | Кількість службових автомобілів | од. | 1 | 1 | ||||
3. | Вартість придбання комп’ютерного, серверного, мережевого обладнання та програмного забезпечення до нього для обробки збереження та захисту інформації | тис.грн | 20369,4 | 20084,4 | -285 | |||
4. | Вартість послуг з супроводження та удосконалення функціонального програмного забезпечення ІСФМ | тис.грн. | 5565,1 | 4699,5 | -865,6 | |||
5. | Кількість сервісів ІСФМ з обробки інформації фінансового моніторингу, що адаптуються (удосконалюються( для імплентації законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення | од. | 12 | 12 | 0 | |||
Продукту: | ||||||||
1. | Кількість заведених досьє | од. | 3164 | 5575 | 2411 | |||
2. | Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки | од. | 340 | 591 | 251 | |||
3. | Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації | од. | 13580 | 15376 | 1796 | |||
4. | Кількість інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції, які підлягають фінансовому моніторингу, що оброблені та взяті на облік | од. | 1876156 | 1659877 | -216279 | |||
5. | Кількість інформацій про підозрілу діяльність, які підлягають фінансовому моніторингу, що оброблені та взяті на облік | од. | 13208 | -13208 | ||||
6. | Кількість інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, що оброблені та взяті на облік | од. | 24885 | 15038 | -9847 | |||
7. | Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення | од. | 62568 | 90749 | 28181 | |||
8. | Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу | од. | 1986751 | 1765664 | -221087 | |||
9. | Кількість ІС та ІТС функціонування яких забезпечено в ІСФМ | од. | 8 | 8 | ||||
10. | Кількість персонального оновленого комп’ютерного обладнання | од. | 136 | 136 | ||||
11. | Кількість придбаних засобів технічного та криптографічного захисту інформації, що забезпечують цифровізації | од. | 4 | 4 | ||||
12. | Кількість оновлених інформаційно-телекомунікаційних систем впровадження для обробки та збереження інформації | од. | 4 | 4 | ||||
13. | Кількість впровадження в ІСФМ сервісів отримання інформації ДЕІР з використанням технологій АРІ, засобів СЕВ ДЕІР «Трембіта» | од. | 8 | 9 | 1 | |||
14. | Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу | од. | 22000 | 14557 | -7443 | |||
15. | Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення | од. | 20 | 118 | 98 | |||
16. | Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу | од. | 200 | 288 | 88 | |||
Ефективності: | ||||||||
1. | Кількість оброблених інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, на одного працівника | од. | 105 | 78 | -27 | |||
2. | Кількість обробленої інформації про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника | од. | 7972 | 8645 | 673 | |||
3. | Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, на одного працівника | од. | 264 | 473 | 209 | |||
4. | Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу, на одного працівника, що забезпечує функціонування ІСФМ | од. | 58433 | 67910 | 9477 | |||
5. | Кількість працівників, що забезпечують функціонування однієї ІС чи ІТС в ІСФМ | од. | 4 | 3,3 | -0,7 | |||
Якості: | ||||||||
1. | Питома вага інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), сформованої та поданої відповідно до вимог законодавства, в загальній кількості поданої | відс. | 99,5 | 99,8 | 0,3 | |||
2. | Питома вага інформацій фінансового моніторингу, зібраної в оцифрованому вигляді, до загальної кількості поданої інформації | відс. | 90 | 97,9 | 7,9 | |||
3. | Частка інформацій фінансового моніторингу, що має подаватися суб’єктами первинного фінансового моніторингу, обробку якої забезпечено в ІСФМ в електронному вигляді у їх загальній кількості | відс. | 99,8 | 99,9 | 0,1 | |||
4. | Рівень технічного забезпечення середовища функціонування ІТС «е-кабінетів системи фінансового моніторингу» | відс. | 100 | 100 | ||||
5. | Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості | відс. | 99 | 100 | 1 | |||
6. | Частка удосконалених систем до загальної кількості систем ІСФМ | відс. | 50 | 75 | 25 | |||
7. | Рівень забезпечення функціонування ІСФМ | відс. | 99,5 | 99,9 | 0,4 | |||
КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму» | ||||||||
Затрат: | ||||||||
1. | Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації | од. | 1 | 1 | ||||
2. | Кількість штатних одиниць | од. | 18 | 7 | 15 | 7 | -3 | |
Продукту: | ||||||||
1. | Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію | осіб. | 620 | 150 | 620 | -150 | ||
2. | Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію | осіб. | 785 | 1213 | 428 | |||
3. | Кількість фахівців СПФМ , які взяли участь в одноденних тематичних семінарах | осіб. | 200 | 437 | 237 | |||
4. | Кількість фахівців інші СПФМ, які підвищили кваліфікацію за короткостроковою програмою | осіб. | 15 | -15 | ||||
Ефективності: | ||||||||
1. | Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця | грн. | 5447,3 | 5394,0 | 5375,3 | -72,0 | -5394,0 | |
2. | Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) | грн. | 3600 | 3770,0 | 170,0 | |||
3. | Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) за короткостроковою програмою) | грн. | 1200 | 1200 | ||||
4. | Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ | грн. | 2800 | -2800 | ||||
Якості: | ||||||||
1. | Питома вага фахівців, які отримують документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості | відс. | 100 | 100 | ||||
2. | Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації | відс. | 100 | 100 |
В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2021 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.
____________________________________________