Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2021 рік
Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.
Головна мета діяльності:
Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Завдання:
- Збирання, оброблення та проведення аналізу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (ІСФМ);
- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:
КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;
КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”,
У 2021 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 152695,6 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:
| 
			 Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків 
			 | 
			
			 Код функціональної класифікації видатків 
			 | 
			
			 Найменування 
			 | 
			
			 Загальний фонд 
			 | 
			
			 Спеціальний фонд 
			 | 
			
			 Разом 
			 | 
		|||
| 
			  згідно з програмною класифікацію видатків 
			 | 
			
			 План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін 
			 | 
			
			 Касове вико-нання за 2021 рік 
			 | 
			
			 План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін 
			 | 
			
			 Касове викона-ння за 2021 рік 
			 | 
			
			 План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін 
			 | 
			
			 Касове вико-нання за 2021 рік 
			 | 
		||
| 
			 1 
			 | 
			
			 2 
			 | 
			
			 3 
			 | 
			
			 4 
			 | 
			
			 5 
			 | 
			
			 6 
			 | 
			
			 7 
			 | 
			
			 8 
			 | 
			
			 9 
			 | 
		
| 
			 Видатки всього за розпорядником коштів 
			 | 
		||||||||
| 
			 2110 
			 | 
			
			 | 
			
			 Оплата праці 
			 | 
			
			 87828,5 
			 | 
			
			 87828,4 
			 | 
			
			 3241,6 
			 | 
			
			 3233,4 
			 | 
			
			 91070,1 
			 | 
			
			 91061,8 
			 | 
		
| 
			 2120 
			 | 
			
			 | 
			
			 Нарахування на оплату плату 
			 | 
			
			 19322,2 
			 | 
			
			 19182,6 
			 | 
			
			 733,6 
			 | 
			
			 667,4 
			 | 
			
			 20055,8 
			 | 
			
			 19850,0 
			 | 
		
| 
			 2210 
			 | 
			
			 | 
			
			 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 
			 | 
			
			 651,4 
			 | 
			
			 531,3 
			 | 
			
			 189,0 
			 | 
			
			 142,8 
			 | 
			
			 840,4 
			 | 
			
			 674,1 
			 | 
		
| 
			 2240 
			 | 
			
			 | 
			
			 Оплата послуг (крім комунальних) 
			 | 
			
			 16556,0 
			 | 
			
			 15824,0 
			 | 
			
			 1036,3 
			 | 
			
			 932,6 
			 | 
			
			 17592,3 
			 | 
			
			 16756,6 
			 | 
		
| 
			 2250 
			 | 
			
			 | 
			
			 Видатки на відрядження 
			 | 
			
			 83,2 
			 | 
			
			 8,8 
			 | 
			
			 7,6 
			 | 
			
			 | 
			
			 90,8 
			 | 
			
			 8,8 
			 | 
		
| 
			 2270 
			 | 
			
			 | 
			
			 Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 
			 | 
			
			 2407,5 
			 | 
			
			 2340,0 
			 | 
			
			 168,8 
			 | 
			
			 149,7 
			 | 
			
			 2576,3 
			 | 
			
			 2489,7 
			 | 
		
| 
			 2600 
			 | 
			
			 | 
			
			 Поточні трансфери 
			 | 
			
			 148,6 
			 | 
			
			 148,6 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 148,6 
			 | 
			
			 148,6 
			 | 
		
| 
			 2800 
			 | 
			
			 | 
			
			 Інші поточні видатки 
			 | 
			
			 45,2 
			 | 
			
			 36,0 
			 | 
			
			 6,1 
			 | 
			
			 6,0 
			 | 
			
			 51,3 
			 | 
			
			 42,0 
			 | 
		
| 
			 3110 
			 | 
			
			 | 
			
			 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 
			 | 
			
			 20228,4 
			 | 
			
			 19931,8 
			 | 
			
			 830,6 
			 | 
			
			 760,6 
			 | 
			
			 21059,0 
			 | 
			
			 20692,4 
			 | 
		
| 
			       Разом 
			 | 
			
			 147271,0 
			 | 
			
			 145831,5 
			 | 
			
			 6213,6 
			 | 
			
			 5892,5 
			 | 
			
			 153484,6 
			 | 
			
			 151724,0 
			 | 
		||
| 
			 | 
		||||||||
| 
			 в т.ч. за бюджетними програмами 
			 | 
		||||||||
| 
			 3509010 
			 | 
			
			 112 
			 | 
			
			 Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу 
			 | 
			
			 | 
		|||||
| 
			 2110 
			 | 
			
			 85318,1 
			 | 
			
			 85318,0 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 85318,1 
			 | 
			
			 85318,0 
			 | 
		||
| 
			 2120 
			 | 
			
			 18770,0 
			 | 
			
			 18630,4 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 18770,0 
			 | 
			
			 18630,4 
			 | 
		||
| 
			 2210 
			 | 
			
			 651,4 
			 | 
			
			 531,3 
			 | 
			
			 31,2 
			 | 
			
			 28,5 
			 | 
			
			 682,6 
			 | 
			
			 559,8 
			 | 
		||
| 
			 2240 
			 | 
			
			 16415,1 
			 | 
			
			 15684,2 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 16415,1 
			 | 
			
			 15684,2 
			 | 
		||
| 
			 2250 
			 | 
			
			 83,2 
			 | 
			
			 8,8 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 83,2 
			 | 
			
			 8,8 
			 | 
		||
| 
			 2270 
			 | 
			
			 2233,7 
			 | 
			
			 2209,7 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 2233,7 
			 | 
			
			 2209,7 
			 | 
		||
| 
			 2600 
			 | 
			
			 148,6 
			 | 
			
			 148,6 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 148,6 
			 | 
			
			 148,6 
			 | 
		||
| 
			 2800 
			 | 
			
			 45,2 
			 | 
			
			 36,0 
			 | 
			
			 6,1 
			 | 
			
			 6,0 
			 | 
			
			 51,3 
			 | 
			
			 42,0 
			 | 
		||
| 
			 3110 
			 | 
			
			 20228,4 
			 | 
			
			 19931,8 
			 | 
			
			 830,6 
			 | 
			
			 760,6 
			 | 
			
			 21059,0 
			 | 
			
			 20692,4 
			 | 
		||
| 
			        Разом 
			 | 
			
			 143893,7 
			 | 
			
			 142498,8 
			 | 
			
			 867,9 
			 | 
			
			 795,1 
			 | 
			
			 144761,6 
			 | 
			
			 143293,9 
			 | 
		||
| 
			 | 
		||||||||
| 
			 3509020 
			 | 
			
			 950 
			 | 
			
			 Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму 
			 | 
			
			 | 
		|||||
| 
			 2110 
			 | 
			
			 | 
			
			 2510,4 
			 | 
			
			 2510,4 
			 | 
			
			 3241,6 
			 | 
			
			 3233,4 
			 | 
			
			 5752,0 
			 | 
			
			 5743,8 
			 | 
		|
| 
			 2120 
			 | 
			
			 | 
			
			 552,2 
			 | 
			
			 552,2 
			 | 
			
			 733,7 
			 | 
			
			 667,4 
			 | 
			
			 1285,8 
			 | 
			
			 1219,6 
			 | 
		|
| 
			 2210 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 157,8 
			 | 
			
			 114,3 
			 | 
			
			 157,8 
			 | 
			
			 114,3 
			 | 
		|
| 
			 2240 
			 | 
			
			 | 
			
			 140,9 
			 | 
			
			 139,8 
			 | 
			
			 1036,3 
			 | 
			
			 932,5 
			 | 
			
			 1177,2 
			 | 
			
			 1072,4 
			 | 
		|
| 
			 2250 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 7,6 
			 | 
			
			 | 
			
			 7,6 
			 | 
			
			 | 
		|
| 
			 2270 
			 | 
			
			 | 
			
			 173,8 
			 | 
			
			 | 
			
			 168,8 
			 | 
			
			 149,7 
			 | 
			
			 342,6 
			 | 
			
			 280,0 
			 | 
		|
| 
			 3110 
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
			
			 | 
		|
| 
			        Разом 
			 | 
			
			 3377,3 
			 | 
			
			 3332,7 
			 | 
			
			 5345,7 
			 | 
			
			 5097,4 
			 | 
			
			 8723,0 
			 | 
			
			 8430,1 
			 | 
		||
Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2021 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 12.02.2021 № 90, від 12.02.2021 № 91.
Інформація про виконання результативних показників, що характеризують
виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу 
(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):
| № з/п | Показники | Оди-ниця виміру | Затверджено пас-портом бюджетної програми | Виконано за 2021 рік | Відхилення | |||
| Загаль-ний фонд | Спеціаль-ний фонд | Загаль-ний фонд | Спеціаль-ний фонд | Загаль-ний фонд | Спеціаль-ний фонд | |||
| КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу» | ||||||||
| Затрат: | ||||||||
| 1. | Кількість штатних одиниць | од. | 237 | 205 | -32 | |||
| 2. | Кількість службових автомобілів | од. | 1 | 1 | ||||
| 3. | Вартість придбання комп’ютерного, серверного, мережевого обладнання та програмного забезпечення до нього для обробки збереження та захисту інформації | тис.грн | 20369,4 | 20084,4 | -285 | |||
| 4. | Вартість послуг з супроводження та удосконалення функціонального програмного забезпечення ІСФМ | тис.грн. | 5565,1 | 4699,5 | -865,6 | |||
| 5. | Кількість сервісів ІСФМ з обробки інформації фінансового моніторингу, що адаптуються (удосконалюються( для імплентації законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення | од. | 12 | 12 | 0 | |||
| Продукту: | ||||||||
| 1. | Кількість заведених досьє | од. | 3164 | 5575 | 2411 | |||
| 2. | Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки | од. | 340 | 591 | 251 | |||
| 3. | Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації | од. | 13580 | 15376 | 1796 | |||
| 4. | Кількість інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції, які підлягають фінансовому моніторингу, що оброблені та взяті на облік | од. | 1876156 | 1659877 | -216279 | |||
| 5. | Кількість інформацій про підозрілу діяльність, які підлягають фінансовому моніторингу, що оброблені та взяті на облік | од. | 13208 | -13208 | ||||
| 6. | Кількість інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, що оброблені та взяті на облік | од. | 24885 | 15038 | -9847 | |||
| 7. | Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення | од. | 62568 | 90749 | 28181 | |||
| 8. | Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу | од. | 1986751 | 1765664 | -221087 | |||
| 9. | Кількість ІС та ІТС функціонування яких забезпечено в ІСФМ | од. | 8 | 8 | ||||
| 10. | Кількість персонального оновленого комп’ютерного обладнання | од. | 136 | 136 | ||||
| 11. | Кількість придбаних засобів технічного та криптографічного захисту інформації, що забезпечують цифровізації | од. | 4 | 4 | ||||
| 12. | Кількість оновлених інформаційно-телекомунікаційних систем впровадження для обробки та збереження інформації | од. | 4 | 4 | ||||
| 13. | Кількість впровадження в ІСФМ сервісів отримання інформації ДЕІР з використанням технологій АРІ, засобів СЕВ ДЕІР «Трембіта» | од. | 8 | 9 | 1 | |||
| 14. | Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу | од. | 22000 | 14557 | -7443 | |||
| 15. | Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення | од. | 20 | 118 | 98 | |||
| 16. | Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу | од. | 200 | 288 | 88 | |||
| Ефективності: | ||||||||
| 1. | Кількість оброблених інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, на одного працівника | од. | 105 | 78 | -27 | |||
| 2. | Кількість обробленої інформації про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника | од. | 7972 | 8645 | 673 | |||
| 3. | Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, на одного працівника | од. | 264 | 473 | 209 | |||
| 4. | Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу, на одного працівника, що забезпечує функціонування ІСФМ | од. | 58433 | 67910 | 9477 | |||
| 5. | Кількість працівників, що забезпечують функціонування однієї ІС чи ІТС в ІСФМ | од. | 4 | 3,3 | -0,7 | |||
| Якості: | ||||||||
| 1. | Питома вага інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), сформованої та поданої відповідно до вимог законодавства, в загальній кількості поданої | відс. | 99,5 | 99,8 | 0,3 | |||
| 2. | Питома вага інформацій фінансового моніторингу, зібраної в оцифрованому вигляді, до загальної кількості поданої інформації | відс. | 90 | 97,9 | 7,9 | |||
| 3. | Частка інформацій фінансового моніторингу, що має подаватися суб’єктами первинного фінансового моніторингу, обробку якої забезпечено в ІСФМ в електронному вигляді у їх загальній кількості | відс. | 99,8 | 99,9 | 0,1 | |||
| 4. | Рівень технічного забезпечення середовища функціонування ІТС «е-кабінетів системи фінансового моніторингу» | відс. | 100 | 100 | ||||
| 5. | Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості | відс. | 99 | 100 | 1 | |||
| 6. | Частка удосконалених систем до загальної кількості систем ІСФМ | відс. | 50 | 75 | 25 | |||
| 7. | Рівень забезпечення функціонування ІСФМ | відс. | 99,5 | 99,9 | 0,4 | |||
| КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму» | ||||||||
| Затрат: | ||||||||
| 1. | Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації | од. | 1 | 1 | ||||
| 2. | Кількість штатних одиниць | од. | 18 | 7 | 15 | 7 | -3 | |
| Продукту: | ||||||||
| 1. | Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію | осіб. | 620 | 150 | 620 | -150 | ||
| 2. | Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію | осіб. | 785 | 1213 | 428 | |||
| 3. | Кількість фахівців СПФМ , які взяли участь в одноденних тематичних семінарах | осіб. | 200 | 437 | 237 | |||
| 4. | Кількість фахівців інші СПФМ, які підвищили кваліфікацію за короткостроковою програмою | осіб. | 15 | -15 | ||||
| Ефективності: | ||||||||
| 1. | Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця | грн. | 5447,3 | 5394,0 | 5375,3 | -72,0 | -5394,0 | |
| 2. | Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) | грн. | 3600 | 3770,0 | 170,0 | |||
| 3. | Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) за короткостроковою програмою) | грн. | 1200 | 1200 | ||||
| 4. | Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ | грн. | 2800 | -2800 | ||||
| Якості: | ||||||||
| 1. | Питома вага фахівців, які отримують документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості | відс. | 100 | 100 | ||||
| 2. | Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації | відс. | 100 | 100 | ||||
В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2021 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.
____________________________________________