Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2019 рік
Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.
Головна мета діяльності:
Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Завдання:
- Збирання, оброблення та проведення аналізу (операційного і стратегічного) інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Створення та забезпечення функціонування єдиної державної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;
- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:
КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;
КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”,
КПКВ 3509030 «Розвиток електронного урядування у сфері фінансового моніторингу».
У 2019 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 92725,7 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:
тис.грн.
Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків |
Код функціо-нальної класи-фікації видатків |
Найменування |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
|||
згідно з програмною класифікацію видатків |
План на 2019р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2019 рік |
План на 2019р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове виконання за 2019 рік |
План на 2019р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2019 рік |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Видатки всього за розпорядником коштів |
||||||||
2110 |
|
Оплата праці |
61554,8 |
61554,8 |
5284,4 |
5046,6 |
66839,2 |
66601,4 |
2120 |
|
Нарахування на оплату плату |
13741,1 |
13543,3 |
1162,6 |
1067,1 |
14903,7 |
14610,4 |
2210 |
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
701,8 |
649,5 |
185,7 |
176,1 |
887,5 |
825,6 |
2240 |
|
Оплата послуг (крім комунальних) |
7839,4 |
7539,9 |
817,6 |
778,5 |
8657,0 |
8318,4 |
2250 |
Видатки на відрядження |
239,4 |
150,6 |
14,6 |
7,6 |
254,0 |
158,2 |
|
2270 |
|
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
1739,9 |
1598,8 |
337,2 |
262,0 |
2077,1 |
1860,8 |
2600 |
|
Поточні трансфери |
68,0 |
67,9 |
|
|
68,0 |
67,9 |
2800 |
|
Інші поточні видатки |
0,6 |
0,6 |
|
|
0,6 |
0,6 |
3110 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
250,6 |
250,5 |
33,1 |
31,9 |
283,7 |
282,4 |
|
Разом |
|
|
86135,6 |
85355,9 |
7835,2 |
7369,8 |
93970,8 |
92725,7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в т.ч. за бюджетними програмами |
|
|
||||||
3509010 |
112
|
Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу
|
|
|||||
2110 |
61554,8 |
61554,8 |
|
|
61554,8 |
61554,8 |
||
2120 |
13741,1 |
13543,3 |
|
|
13741,1 |
13543,3 |
||
2210 |
701,8 |
649,5 |
|
|
701,8 |
649,5 |
||
2240 |
7839,4 |
7539,9 |
|
|
7839,4 |
7539,9 |
||
2250 |
239,4 |
150,6 |
|
|
239,4 |
150,6 |
||
2270 |
1739,9 |
1598,8 |
10,6 |
7,7 |
1750,5 |
1606,5 |
||
2600 |
68,0 |
67,9 |
|
|
68,0 |
67,9 |
||
2800 |
0,6 |
0,6 |
|
|
0,6 |
0,6 |
||
3110 |
250,6 |
250,5 |
250,6 |
250,5 |
||||
Разом |
|
|
86135,6 |
85355,9 |
10,6 |
7,7 |
86146,2 |
83363,6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3509020 |
950
|
Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму |
|
|||||
2110 |
5284,4 |
5046,6 |
5284,4 |
5046,6 |
||||
2120 |
1162,6 |
1067,1 |
1162,6 |
1067,1 |
||||
2210 |
185,7 |
176,1 |
185,7 |
176,1 |
||||
2240 |
817,6 |
778,5 |
817,6 |
778,5 |
||||
2250 |
14,6 |
7,6 |
14,6 |
7,6 |
||||
2270 |
326,6 |
254,3 |
326,6 |
254,3 |
||||
3110 |
33,1 |
31,9 |
33,1 |
31,9 |
||||
Разом |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
7824,6 |
7362,1 |
7824,6 |
7362,1 |
Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2019 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 08.02.2019 № 54, від 05.02.2019 № 46.
Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу
(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):
№ з/п |
Показники |
Оди-ниця виміру |
Затверджено пас-портом бюджетної програми |
Виконано за 2019 рік |
Відхилення |
|
|||
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
|
|||
КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу» |
|||||||||
|
Затрат: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість штатних одиниць |
од. |
237 |
|
210 |
|
-27 |
|
|
2. |
Кількість службових автомобілів |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
3. |
Вартість послуг на забезпечення удосконалення функціоналу ІСФМ |
тис.грн. |
2473,7 |
|
2385,0 |
|
-88,7 |
|
|
|
Продукту: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість заведених досьє |
од. |
2847 |
|
2861 |
|
14 |
|
|
2. |
Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки |
од. |
388 |
|
356 |
|
-32 |
|
|
3. |
Кількість взятих на облік повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу |
од. |
4704000 |
|
11437374 |
|
6733374 |
|
|
4. |
Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації |
од. |
17097 |
|
13712 |
|
-3385 |
|
|
5. |
Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, щ підлягають фінансовому моніторингу |
од. |
4800000 |
|
11462494 |
|
6662494 |
|
|
6. |
Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу |
од. |
23500 |
|
23055 |
|
-445 |
|
|
7. |
Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення |
од. |
20 |
|
45 |
|
25 |
|
|
8. |
Кількість освітніх заходів, у яких взяли участь працівники Держфінмоніторингу для суб’єктів первинного фінансового моніторингу і державних органів |
од. |
50 |
|
95 |
|
45 |
|
|
9. |
Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу |
од. |
200 |
|
300 |
|
100 |
|
|
10. |
Кількість вхідної кореспонденції (листи, звернення, доручення тощо) |
од. |
9500 |
|
11562 |
|
2062 |
|
|
11. |
Кількість проведених перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу |
од. |
20 |
|
20 |
|
|
|
|
12. |
Кількість оптимізованих структур зберігання даних ІСФМ |
од. |
2 |
|
2 |
|
|
|
|
13. |
Кількість підключення ІСФМ до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (СЕВ ДЕІР) |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
14. |
Кількість удосконалення систем обробки цифрової додаткової інформації фінансового моніторингу |
од. |
2 |
|
2 |
|
|
|
|
|
Ефективності: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника |
од. |
20253 |
|
60648 |
|
40395 |
|
|
2. |
Кількість вхідної кореспонденції на одного працівника Держфінмоніторингу |
од. |
40 |
|
55,1 |
|
15,1 |
|
|
3. |
Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника, які забезпечують функціонування ІСФМ (39 осіб) |
од. |
123077 |
|
440865 |
|
317788 |
|
|
|
Якості: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Питома вага повідомлень про фінансові операції, оформлених відповідно до вимог, в загальній кількості поданих |
відс. |
99,7 |
|
99,9 |
|
0,2 |
|
|
2. |
Частка повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, які подаються в електронному вигляді у їх загальній кількості |
відс. |
99,9 |
|
99,9 |
|
|
|
|
3. |
Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості |
відс. |
99 |
|
100 |
|
1 |
|
|
4. |
Рівень зменшення часу відпрацювання основних запитів до оптимізованих структур зберігання даних ІСФМ |
відс. |
20 |
|
49 |
|
|
|
|
5. |
Рівень забезпечення функціонування ІСФМ |
відс. |
99,7 |
|
99,9 |
|
0,2 |
|
|
6. |
Рівень забезпечення доступу ІСФМ до державних електронних інформаційних ресурсів (СЕВ ДЕІР) |
відс. |
20 |
|
20 |
|
|
|
|
КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму» |
|||||||||
|
Затрат: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
2. |
Кількість штатних одиниць |
од. |
25 |
|
20,9 |
|
-4,1 |
|
|
|
Продукту: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію |
осіб. |
|
800 |
|
800 |
|
|
|
2. |
Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію |
осіб |
|
785 |
|
1238 |
|
453 |
|
3. |
Кількість фахівців СПФМ , які взяли участь в одноденних тематичних семінарах |
осіб |
|
200 |
|
274 |
|
108 |
|
4. |
Кількість фахівців інші СПФМ, які підвищили кваліфікацію за короткостроковою програмою |
осіб |
|
15 |
|
6 |
|
-9 |
|
|
Ефективності: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця |
грн. |
|
3852,5 |
|
3852,5 |
|
|
|
2. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (іншіСПФМ) |
грн. |
|
3300 |
|
3245,9 |
|
-54,1 |
|
3. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) за короткостроковою програмою) |
грн. |
|
2500 |
|
2500 |
|
|
|
4. |
Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ |
грн. |
|
900 |
|
900 |
|
|
|
|
Якості: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Питома вага фахівців, які отримують документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості |
відс. |
|
100 |
|
98,4 |
|
-1,6 |
|
2. |
Рівень задоволення слухачів якістю підвищення кваліфікації |
відс. |
|
100 |
|
98 |
|
-2,0 |
|
В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2019 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.
Начальник Управління планування,
виконання бюджету, бухгалтерського
обліку та роботи з персоналом –
головний бухгалтер Наталія ПОПЛЕВІЧЕВА