Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2019 рік

         Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено  постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.

 

          Головна мета діяльності:

           Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. 

Завдання:

-         Збирання, оброблення та проведення аналізу (операційного і стратегічного) інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

-         Створення та забезпечення функціонування єдиної державної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;

-         Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

-         Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

-         Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом,  фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

 

            Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.

Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:

 

            КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;

            КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”,

КПКВ 3509030 «Розвиток електронного урядування у сфері фінансового моніторингу».

       У 2019 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі  92725,7 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:

                                                                                                                                                   тис.грн.

Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків

Код функціо-нальної класи-фікації видатків

Найменування

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

 згідно з програмною класифікацію видатків

План на 2019р. з ураху-ванням внесених змін

Касове вико-нання за 2019 рік

План на 2019р. з ураху-ванням внесених змін

Касове виконання за 2019 рік

План на 2019р. з ураху-ванням внесених змін

Касове вико-нання за 2019 рік

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Видатки всього за розпорядником коштів

2110

 

Оплата праці

61554,8

61554,8

5284,4

5046,6

66839,2

66601,4

2120

 

Нарахування на оплату плату

13741,1

13543,3

1162,6

1067,1

14903,7

14610,4

2210

 

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

701,8

649,5

185,7

176,1

887,5

825,6

2240

 

Оплата послуг (крім комунальних)

7839,4

7539,9

817,6

778,5

8657,0

8318,4

2250

 

Видатки на відрядження

239,4

150,6

14,6

7,6

254,0

158,2

2270

 

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

1739,9

1598,8

337,2

262,0

2077,1

1860,8

2600

 

Поточні трансфери

68,0

67,9

 

 

68,0

67,9

2800

 

Інші поточні видатки

0,6

0,6

 

 

0,6

0,6

3110

 

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

250,6

250,5

33,1

31,9

283,7

282,4

Разом

 

 

86135,6

85355,9

7835,2

7369,8

93970,8

92725,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в т.ч. за бюджетними програмами

 

 

3509010

112

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу

 

 

 

 

 

2110

61554,8

61554,8

 

 

61554,8

61554,8

2120

13741,1

13543,3

 

 

13741,1

13543,3

2210

701,8

649,5

 

 

701,8

649,5

2240

7839,4

7539,9

 

 

7839,4

7539,9

2250

239,4

150,6

 

 

239,4

150,6

2270

1739,9

1598,8

10,6

7,7

1750,5

1606,5

2600

68,0

67,9

 

 

68,0

67,9

2800

   

0,6

0,6

 

 

0,6

0,6

3110

   

250,6

250,5

   

250,6

250,5

Разом

 

 

86135,6

85355,9

10,6

7,7

86146,2

83363,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3509020

950

 

 

 

 

 

 

 

Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму

 

2110

   

5284,4

5046,6

5284,4

5046,6

2120

   

1162,6

1067,1

1162,6

1067,1

2210

   

185,7

176,1

185,7

176,1

2240

   

817,6

778,5

817,6

778,5

2250

   

14,6

7,6

14,6

7,6

2270

   

326,6

254,3

326,6

254,3

3110

       

33,1

31,9

33,1

31,9

Разом

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7824,6

7362,1

7824,6

7362,1

 

            Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2019 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 08.02.2019 № 54, від 05.02.2019 № 46.

            Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу 

(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):

№ з/п

Показники 

Оди-ниця виміру

Затверджено пас-портом бюджетної програми

Виконано за 2019 рік

 

Відхилення

 

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

 

КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу»

 

Затрат:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Кількість штатних одиниць

од.

237

 

210

 

-27

 

 

2.

Кількість службових автомобілів

од.

1

 

1

 

 

 

 

3.

Вартість послуг на забезпечення удосконалення функціоналу ІСФМ

тис.грн.

2473,7

 

2385,0

 

-88,7

 

 

 

Продукту:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Кількість заведених досьє

од.

2847

 

2861

 

14

 

 

2.

Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки

од.

388

 

356

 

-32

 

 

3.

Кількість взятих на облік повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу

од.

4704000

 

11437374

 

6733374

 

 

4.

Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації

од.

17097

 

13712

 

-3385

 

 

5.

Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, щ підлягають фінансовому моніторингу

од.

4800000

 

11462494

 

6662494

 

 

6.

Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу

од.

23500

 

23055

 

-445

 

 

7.

Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,  фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

од.

20

 

45

 

25

 

 

8.

Кількість освітніх заходів, у яких взяли участь працівники Держфінмоніторингу для субєктів первинного фінансового моніторингу і державних органів

од.

50

 

95

 

45

 

 

9.

Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу

од.

200

 

300

 

100

 

 

10.

Кількість вхідної кореспонденції (листи, звернення, доручення тощо)

од.

9500

 

11562

 

2062

 

 

11.

Кількість проведених перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу

од.

20

 

20

 

 

 

 

12.

Кількість оптимізованих структур зберігання даних ІСФМ

од.

2

 

2

 

 

 

 

13.

Кількість підключення ІСФМ до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (СЕВ ДЕІР)

од.

1

 

1

 

 

 

 

14.

Кількість удосконалення систем обробки цифрової додаткової інформації фінансового моніторингу

од.

2

 

2

 

 

 

 

 

Ефективності:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника

од.

20253

 

60648

 

40395

 

 

2.

Кількість вхідної кореспонденції на одного працівника Держфінмоніторингу

од.

40

 

55,1

 

15,1

 

 

3.

Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника, які забезпечують функціонування ІСФМ (39 осіб)

од.

123077

 

440865

 

317788

 

 

 

Якості:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Питома вага повідомлень про фінансові операції, оформлених відповідно до вимог, в загальній кількості поданих

відс.

99,7

 

99,9

 

0,2

 

 

2.

Частка повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, які подаються в електронному вигляді у їх загальній кількості

відс.

99,9

 

99,9

 

 

 

 

3.

Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості

відс.

99

 

100

 

1

 

 

4.

Рівень зменшення часу відпрацювання основних запитів до оптимізованих структур зберігання даних ІСФМ

відс.

20

 

49

 

 

 

 

5.

Рівень забезпечення функціонування ІСФМ

відс.

99,7

 

99,9

 

0,2

 

 

6.

Рівень забезпечення доступу ІСФМ до державних електронних інформаційних ресурсів (СЕВ ДЕІР)

відс.

20

 

20

 

 

 

 

КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією  (відмиванням) доходів, одержаних  злочинним шляхом, і  фінансуванням тероризму»

 

Затрат:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації

од.

1

 

1

 

 

 

 

2.

Кількість штатних одиниць

од.

25

 

20,9

 

-4,1

 

 

 

Продукту:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію

осіб.

 

 

800

 

 

800

 

 

 

 

2.

Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію

осіб

 

785

 

1238

 

453

 

3.

Кількість фахівців СПФМ , які взяли участь в одноденних тематичних семінарах

осіб

 

200

 

274

 

108

 

4.

Кількість фахівців інші СПФМ, які підвищили кваліфікацію за короткостроковою програмою

осіб

 

15

 

6

 

-9

 

 

Ефективності:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця

грн.

 

3852,5

 

3852,5

 

 

 

2.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (іншіСПФМ)

грн.

 

3300

 

3245,9

 

-54,1

 

3.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) за короткостроковою програмою)

грн.

 

2500

 

2500

 

 

 

4.

Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ

грн.

 

900

 

900

 

 

 

 

Якості:

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Питома вага фахівців, які отримують документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості

відс.

 

100

 

98,4

 

-1,6

 

2.

Рівень задоволення слухачів якістю підвищення кваліфікації

відс.

 

100

 

98

 

-2,0

 

 

          В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2019 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.

 

 

 

Начальник Управління планування,

виконання бюджету, бухгалтерського

обліку та роботи з персоналом –

головний бухгалтер                                                                                                          Наталія ПОПЛЕВІЧЕВА