Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2024 рік
Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.
Головна мета діяльності:
Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Завдання:
- реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- збирання, оброблення та проведення аналізу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (ІСФМ);
- налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- організація та забезпечення підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:
КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;
КПКВ 3509020 „Підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення”,
У 2024 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 317971,0 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:
тис.грн.
Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків |
Код функціо-нальної класи-фікації видатків |
Найменування |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
|||
згідно з програмною класифікацію видатків |
План на 2024р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2024 рік |
План на 2024р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове виконання за 2024 рік |
План на 2024р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2024 рік |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Видатки всього за розпорядником коштів |
||||||||
2110 |
|
Оплата праці |
119311,1 |
117500,1 |
4766,9 |
3395,7 |
124078,0 |
120895,8 |
2120 |
|
Нарахування на оплату плату |
26482,0 |
25817,9 |
1048,8 |
755,9 |
27530,8 |
26573,8 |
2210 |
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
1566,4 |
1282,0 |
161,9 |
156,3 |
1728,3 |
1438,3 |
2240 |
|
Оплата послуг (крім комунальних) |
69895,8 |
68810,3 |
4025,9 |
4021,7 |
73921,7 |
72832,0 |
2250 |
Видатки на відрядження |
|
|
25,4 |
19,3 |
25,4 |
19,3 |
|
2270 |
|
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
4642,7 |
4599,9 |
201,1 |
145,6 |
4843,8 |
4745,5 |
2600 |
|
Поточні трансфери |
320,0 |
309,0 |
|
|
320,0 |
309,0 |
2800 |
|
Інші поточні видатки |
3,1 |
0,7 |
|
|
3,1 |
0,7 |
3110 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
90885,8 |
88814,0 |
2342,6 |
2342,6 |
93228,4 |
91156,6 |
|
3160 |
|
Придбання землі та нематеріальних активів |
309,2 |
|
|
|
309,2 |
|
Разом |
|
|
313416,1 |
307133,9 |
12572,6 |
10837,1 |
325988,7 |
317971,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в т.ч. за бюджетними програмами |
|
|
||||||
3509010 |
112
|
Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу
|
|
|||||
2110 |
116714,4 |
114903,4 |
|
|
116714,4 |
114903,4 |
||
2120 |
25910,7 |
25246,6 |
|
|
25910,7 |
25246,6 |
||
2210 |
1566,4 |
1282,0 |
|
|
1566,4 |
1282,0 |
||
2240 |
69764,8 |
68679,3 |
3399,4 |
3399,4 |
73164,2 |
72078,7 |
||
2250 |
|
|
|
|
|
|
||
2270 |
4490,3 |
4485,9 |
16,9 |
|
4507,2 |
4485,9 |
||
2600 |
320,0 |
309,0 |
|
|
320,0 |
309,0 |
||
2800 |
3,1 |
0,7 |
|
|
3,1 |
0,7 |
||
3110 |
90885,8 |
88814,0 |
1128,5 |
1128,5 |
92014,3 |
89942,5 |
||
3160 |
|
|
309,2 |
|
|
|
309,2 |
|
Разом |
|
|
309964,7 |
303720,9 |
4544,8 |
4527,9 |
314509,5 |
308248,8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3509020 |
950
|
Підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення |
|
|||||
2110 |
2596,7 |
2596,7 |
4766,9 |
3395,7 |
7363,6 |
5992,4 |
||
2120 |
571,3 |
571,3 |
1048,8 |
755,9 |
1620,1 |
1327,2 |
||
2210 |
|
|
161,9 |
156,3 |
161,9 |
156,3 |
||
2240 |
131,0 |
131,0 |
626,5 |
622,3 |
757,5 |
753,3 |
||
2250 |
|
|
25,4 |
19,3 |
25,4 |
19,3 |
||
2270 |
152,4 |
114,0 |
184,2 |
145,6 |
336,6 |
259,6 |
||
3110 |
|
|
1214,1 |
1214,1 |
1214,1 |
1214,1 |
||
Разом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3451,4 |
3413,0 |
8027,8 |
6309,2 |
11479,2 |
9722,2 |
Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2024 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 12.02.2024 № 69, від 08.02.2024 № 56.
Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу
(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):
№ з/п |
Показники |
Оди-ниця виміру |
Затверджено пас-портом бюджетної програми |
Виконано за 2024 рік |
Відхилення |
|||
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
|||
КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу» |
||||||||
|
Затрат: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість штатних одиниць |
од. |
237 |
|
194 |
|
-43 |
|
2. |
Кількість службових автомобілів |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
Продукту: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість заведених досьє |
од. |
5906 |
|
6497 |
|
591 |
|
2. |
Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки |
од. |
1041 |
|
621 |
|
-420 |
|
3. |
Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації |
од. |
21796 |
|
17346 |
|
-4450 |
|
4. |
Кількість міжнародних заходів з питань запобігання та протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях |
од. |
20 |
|
111 |
|
91 |
|
5. |
Кількість інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), які підлягають фінансового моніторингу, що оброблені та взяті на облік |
од. |
1200000 |
|
1750940 |
|
550940 |
|
6. |
Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення |
од. |
45000 |
|
38819 |
|
-6181 |
|
7. |
Кількість проєктів цифрової трансформації, що впроваджується (е-досьє) |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
8. |
Кількість опрацьованих проєктів нормативно-правових актів суб’єктів державного фінансового моніторингу та інших державних органів з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення |
од. |
30 |
|
48 |
|
18 |
|
9. |
Кількість рекомендацій та інших документів, наданих суб’єктам фінансового моніторингу для підвищення ефективності системи фінансового моніторингу |
од. |
60 |
|
192 |
|
132 |
|
10. |
Кількість центрів оброблення даних, що створюються |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
11. |
Кількість створених (оновлених) систем кібербезпеки, захисту інформації інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем |
од. |
10 |
|
10 |
|
|
|
|
Ефективності: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість обробленої інформації про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника |
од. |
5063 |
|
9673,7 |
|
4610,7 |
|
2. |
Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, на одного працівника |
од. |
190 |
|
214,5 |
|
24,5 |
|
3. |
Кількість працівників, що забезпечують функціонування однієї ІС чи ІКС в ІСФМ |
од. |
3 |
|
2,5 |
|
-0,5 |
|
4. |
Кількість ІС чи ІКС, функціонування яких зарезервовано в ІСФМ |
од. |
5 |
|
7 |
|
2 |
|
|
Якості: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Питома вага інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), сформованої та поданої відповідно до вимог законодавства, в загальній кількості поданої |
відс. |
99,8 |
|
99,9 |
|
0,1 |
|
2. |
Питома вага інформацій фінансового моніторингу, зібраної в оцифрованому вигляді, до загальної кількості поданої інформації |
відс. |
90 |
|
93,4 |
|
3,4 |
|
3. |
Частка інформацій фінансового моніторингу, що має подаватися суб’єктами первинного фінансового моніторингу, обробку якої забезпечено в ІСФМ в електронному вигляді у їх загальній кількості |
відс. |
99,8 |
|
100 |
|
0,2 |
|
4. |
Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості |
відс. |
99 |
|
100 |
|
1 |
|
5. |
Рівень забезпечення функціонування ІСФМ |
відс. |
95 |
|
98,8 |
|
3,8 |
|
КПКВ 3509020 «Підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення» |
||||||||
|
Затрат: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
2. |
Кількість штатних одиниць |
од. |
14 |
11 |
12,8 |
5 |
-1,2 |
-6 |
|
Продукту: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість спеціалістів органів державної влади, які підвищили кваліфікацію з питань фінансового моніторингу |
осіб. |
700 |
150 |
700 |
100 |
|
-50 |
2. |
Кількість спеціалістів суб’єктів первинного фінансового моніторингу(крім банків),які підвищили кваліфікацію |
осіб |
|
690 |
|
809 |
|
119 |
3. |
Кількість спеціалістів суб’єктів первинного фінансового моніторингу (банки), які підвищили кваліфікацію |
осіб |
|
90 |
|
90 |
|
|
4. |
Кількість спеціалістів, які взяли участь у тематичних семінарах з питань фінансового моніторингу |
осіб |
|
150 |
|
194 |
|
44 |
|
Ефективності: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації з питань фінансового моніторингу 1 спеціаліста органу державної влади |
грн. |
4930,6 |
4930,7 |
4875,7 |
400 |
-54,9 |
-4530,7 |
2. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 спеціаліста суб’єкта первинного фінансового моніторингу (крім банків) |
грн. |
|
4700 |
|
5059,8 |
|
359,8 |
3. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 спеціаліста суб’єкта первинного фінансового моніторингу (банки) |
грн. |
|
6000 |
|
6480 |
|
480 |
4. |
Середні витрати на участь 1 спеціаліста в тематичних семінарах з питань фінансового моніторингу |
грн. |
|
1800 |
|
1943,8 |
|
143,8 |
|
Якості: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Питома вага фахівців, які отримали документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості |
відс. |
100 |
|
100 |
|
|
|
2. |
Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації |
відс. |
100 |
|
100 |
|
|
|
В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2024 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм