Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2024 рік

Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.

Головна мета діяльності:

Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Завдання:

- реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- збирання, оброблення та проведення аналізу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (ІСФМ);

- налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- організація та забезпечення підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.

Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:

КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;

КПКВ 3509020 „Підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення”,

У 2024 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 317971,0 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:

тис.грн.

Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків

Код функціо-нальної класи-фікації видатків

Найменування

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

згідно з програмною класифікацію видатків

План на 2024р. з ураху-ванням внесених змін

Касове вико-нання за 2024 рік

План на 2024р. з ураху-ванням внесених змін

Касове виконання за 2024 рік

План на 2024р. з ураху-ванням внесених змін

Касове вико-нання за 2024 рік

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Видатки всього за розпорядником коштів

2110

Оплата праці

119311,1

117500,1

4766,9

3395,7

124078,0

120895,8

2120

Нарахування на оплату плату

26482,0

25817,9

1048,8

755,9

27530,8

26573,8

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

1566,4

1282,0

161,9

156,3

1728,3

1438,3

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

69895,8

68810,3

4025,9

4021,7

73921,7

72832,0

2250

Видатки на відрядження

25,4

19,3

25,4

19,3

2270

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

4642,7

4599,9

201,1

145,6

4843,8

4745,5

2600

Поточні трансфери

320,0

309,0

320,0

309,0

2800

Інші поточні видатки

3,1

0,7

3,1

0,7

3110

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

90885,8

88814,0

2342,6

2342,6

93228,4

91156,6

3160

Придбання землі та нематеріальних активів

309,2

309,2

Разом

313416,1

307133,9

12572,6

10837,1

325988,7

317971,0

в т.ч. за бюджетними програмами

3509010

112

Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу

2110

116714,4

114903,4

116714,4

114903,4

2120

25910,7

25246,6

25910,7

25246,6

2210

1566,4

1282,0

1566,4

1282,0

2240

69764,8

68679,3

3399,4

3399,4

73164,2

72078,7

2250

2270

4490,3

4485,9

16,9

4507,2

4485,9

2600

320,0

309,0

320,0

309,0

2800

3,1

0,7

3,1

0,7

3110

90885,8

88814,0

1128,5

1128,5

92014,3

89942,5

3160

309,2

309,2

Разом

309964,7

303720,9

4544,8

4527,9

314509,5

308248,8

3509020

950

Підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення

2110

2596,7

2596,7

4766,9

3395,7

7363,6

5992,4

2120

571,3

571,3

1048,8

755,9

1620,1

1327,2

2210

161,9

156,3

161,9

156,3

2240

131,0

131,0

626,5

622,3

757,5

753,3

2250

25,4

19,3

25,4

19,3

2270

152,4

114,0

184,2

145,6

336,6

259,6

3110

1214,1

1214,1

1214,1

1214,1

Разом

3451,4

3413,0

8027,8

6309,2

11479,2

9722,2

Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2024 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 12.02.2024 № 69, від 08.02.2024 № 56.

Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу

(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):

№ з/п

Показники

Оди-ниця виміру

Затверджено пас-портом бюджетної програми

Виконано за 2024 рік

Відхилення

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу»

Затрат:

1.

Кількість штатних одиниць

од.

237

194

-43

2.

Кількість службових автомобілів

од.

1

1

Продукту:

1.

Кількість заведених досьє

од.

5906

6497

591

2.

Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки

од.

1041

621

-420

3.

Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації

од.

21796

17346

-4450

4.

Кількість міжнародних заходів з питань запобігання та протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях

од.

20

111

91

5.

Кількість інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), які підлягають фінансового моніторингу, що оброблені та взяті на облік

од.

1200000

1750940

550940

6.

Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

од.

45000

38819

-6181

7.

Кількість проєктів цифрової трансформації, що впроваджується (е-досьє)

од.

1

1

8.

Кількість опрацьованих проєктів нормативно-правових актів суб’єктів державного фінансового моніторингу та інших державних органів з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

од.

30

48

18

9.

Кількість рекомендацій та інших документів, наданих суб’єктам фінансового моніторингу для підвищення ефективності системи фінансового моніторингу

од.

60

192

132

10.

Кількість центрів оброблення даних, що створюються

од.

1

1

11.

Кількість створених (оновлених) систем кібербезпеки, захисту інформації інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем

од.

10

10

Ефективності:

1.

Кількість обробленої інформації про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника

од.

5063

9673,7

4610,7

2.

Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, на одного працівника

од.

190

214,5

24,5

3.

Кількість працівників, що забезпечують функціонування однієї ІС чи ІКС в ІСФМ

од.

3

2,5

-0,5

4.

Кількість ІС чи ІКС, функціонування яких зарезервовано в ІСФМ

од.

5

7

2

Якості:

1.

Питома вага інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), сформованої та поданої відповідно до вимог законодавства, в загальній кількості поданої

відс.

99,8

99,9

0,1

2.

Питома вага інформацій фінансового моніторингу, зібраної в оцифрованому вигляді, до загальної кількості поданої інформації

відс.

90

93,4

3,4

3.

Частка інформацій фінансового моніторингу, що має подаватися суб’єктами первинного фінансового моніторингу, обробку якої забезпечено в ІСФМ в електронному вигляді у їх загальній кількості

відс.

99,8

100

0,2

4.

Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості

відс.

99

100

1

5.

Рівень забезпечення функціонування ІСФМ

відс.

95

98,8

3,8

КПКВ 3509020 «Підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення»

Затрат:

1.

Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації

од.

1

1

2.

Кількість штатних одиниць

од.

14

11

12,8

5

-1,2

-6

Продукту:

1.

Кількість спеціалістів органів державної влади, які підвищили кваліфікацію з питань фінансового моніторингу

осіб.

700

150

700

100

-50

2.

Кількість спеціалістів суб’єктів первинного фінансового моніторингу(крім банків),які підвищили кваліфікацію

осіб

690

809

119

3.

Кількість спеціалістів суб’єктів первинного фінансового моніторингу (банки), які підвищили кваліфікацію

осіб

90

90

4.

Кількість спеціалістів, які взяли участь у тематичних семінарах з питань фінансового моніторингу

осіб

150

194

44

Ефективності:

1.

Середні витрати на підвищення кваліфікації з питань фінансового моніторингу 1 спеціаліста органу державної влади

грн.

4930,6

4930,7

4875,7

400

-54,9

-4530,7

2.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 спеціаліста суб’єкта первинного фінансового моніторингу (крім банків)

грн.

4700

5059,8

359,8

3.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 спеціаліста суб’єкта первинного фінансового моніторингу (банки)

грн.

6000

6480

480

4.

Середні витрати на участь 1 спеціаліста в тематичних семінарах з питань фінансового моніторингу

грн.

1800

1943,8

143,8

Якості:

1.

Питома вага фахівців, які отримали документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості

відс.

100

100

2.

Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації

відс.

100

100

В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2024 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм