Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2023 рік

Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.

Головна мета діяльності:

Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Завдання:

- Збирання, оброблення та проведення аналізу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (ІСФМ);

- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.

Згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:

- КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу»;

- КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму».

У 2023 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 149614,4 тис. грн, в тому числі в розрізі окремих статей витрат:

тис. грн
Код програмної класифіка-ції видатків / Код економічної класифіка-ції видатків Код функціо-нальної класифіка-ції видатків

Найменування

згідно з програмною класифікацію видатків
Загальний фонд Спеціальний фонд Разом
План на 2023 рік з урахуван-ням внесених змін Касове виконан-ня за 2023 рік План на 2023 рік з урахуван-ням внесених змін Касове виконан-ня за 2023 рік План на 2023 рік з урахуван-ням внесених змін Касове виконан-ня за 2023 рік
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Видатки всього за розпорядником коштів
2110 Оплата праці 98186,9 98186,0 3998,7 2487,8 102185,6 100673,8
2120 Нарахування на оплату плату 21601,1 21174,3 879,7 535,3 22480,8 21709,6
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 850,4 767,7 139,4 107,6 989,8 875,3
2240 Оплата послуг (крім комунальних) 19921,6 19324,8 1885,3 1755,6 21806,9 21080,4
2250 Видатки на відрядження 17,0 0 25,4 42,4
2270 Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 3613,6 3557,2 172,4 135,0 3786 3692,2
2600 Поточні трансфери 156,0 156,0 156,0 156,0
2800 Інші поточні видатки 2,4 0,0 2,8 2,8 5,2 2,8
3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 1424,4 1424,4 1424,4 1424,4
Разом 144349,0 143165,9 8528,1 6448,5 152877,1 149614,4
в т.ч. за бюджетними програмами
3509010 112 Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу
2110 95982,4 95981,5 95982,4 95981,5
2120 21116,1 20708,9 21116,1 20708,9
2210 850,4 767,7 15,0 15,0 865,4 782,7
2240 19790,6 19193,8 1247,5 1247,5 21038,1 20441,3
2250 17,0 0 17,0
2270 3478,2 3467,6 11,4 9,7 3489,6 3477,3
2600 156,0 156,0 156,0 156,0
2800 2,4 0,0 2,8 2,8 5,2 2,8
3110 1424,4 1424,4 1424,4 1424,4
Разом 141393,1 140275,5 2701,1 2699,4 144094,2 142974,9
3509020 950 Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму
2110 2204,5 2204,5 3998,7 2487,8 6203,2 4692,3
2120 485,0 465,3 879,7 535,3 1364,7 1000,6
2210 124,4 92,6 124,4 92,6
2240 131,0 131,0 637,8 508,1 768,8 639,1
2250 25,4 0 25,4
2270 135,4 89,5 161,0 125,4 296,4 214,9
3110
Разом 2955,9 2890,3 5827,0 3749,2 8782,9 6639,5

Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2023 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2023 № 66, від 13.02.2023 № 87.

Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу
(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):

№ з/п Показники Одиниця виміру Затверджено паспортом бюджетної програми Виконано за 2023 рік Відхилення
Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд
КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу»
Затрат:
1. Кількість штатних одиниць од. 237 206 -31
2. Кількість службових автомобілів од. 1 1
Продукту:
1. Кількість заведених досьє од. 5575 6785 1210
2. Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки од. 693 824 131
3. Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації од. 18794 22756 3962
4. Кількість міжнародних заходів з питань запобігання та протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення щодо забезпечення участі України в міжнародних організаціях од. 20 89 69
5. Кількість інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), які підлягають фінансовому моніторингу, що оброблені та взяті на облік од. 1200000 1429594 229594
6. Кількість інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, що оброблені та взяті на облік од. 15347 2163 -13184
7. Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення од. 45000 42233 -2767
8. Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу од. 1260347 1473990 213643
9. Кількість ІС та ІТС, функціонування яких забезпечено в ІСФМ од. 9 10 1
10. Кількість ІС та ІКС, КСЗІ яких створено (оновлено) та здійснюється функціонування у відповідності до вимог законодавства у сфері технічного захисту інформації од. 11 10 -1
11. Кількість опрацьованих проєктів нормативно-правових актів суб’єктів державного фінансового моніторингу та інших державних органів з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення од. 30 73 43
12. Кількість рекомендацій та інших документів, наданих суб’єктам фінансового моніторингу для підвищення ефективності системи фінансового моніторингу од. 60 161 101
Ефективності:
1. Кількість оброблених інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, на одного працівника од. 65 12 -53
2. Кількість обробленої інформації про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника од. 5063 7886 2623
3. Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, на одного працівника од 190 227 37
4. Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу, на одного працівника, що забезпечує функціонування ІСФМ од. 38192 61416 23224
5. Кількість працівників, що забезпечують функціонування однієї ІС чи ІТС в ІСФМ од. 4 2 -2
Якості:
1. Питома вага інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), сформованої та поданої відповідно до вимог законодавства, в загальній кількості поданої інформації відс. 99,8 99,9 0,1
2. Питома вага інформацій фінансового моніторингу, зібраної в оцифрованому вигляді, до загальної кількості поданої інформації відс. 90 97 7
3. Частка інформацій фінансового моніторингу, що має подаватися суб’єктами первинного фінансового моніторингу, обробку якої забезпечено в ІСФМ в електронному вигляді у їх загальній кількості відс. 99,8 100 0,2
4. Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості відс. 99 100 1
5. Рівень забезпечення функціонування ІСФМ відс. 95 99,9 4,9

№ з/п Показники Одиниця виміру Затверджено паспортом бюджетної програми Виконано за 2023 рік Відхилення
Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд Загальний фонд Спеціальний фонд
КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму»
Затрат:
1. Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації од. 1 1 1 1
2. Кількість штатних одиниць од. 22 3 10,8 4 -11,2 1
Продукту:
1. Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію осіб 650 150 650 27 -123
2 Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію осіб 822 842 20
3. Кількість фахівців СПФМ, які взяли участь в одноденних тематичних семінарах осіб 250 288 38
4. Кількість фахівців СПФМ (банки), які підвищили кваліфікацію осіб 40 73 33
Ефективності:
1. Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця грн 4547,5 4547,3 444,6 4166,7 -100,9 -380,6
2. Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) грн 4150 3428,5 -721,5
3. Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця СПФМ (банки) грн 5737,5 4108,2 -1629,3
4. Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ грн 1600 1562,2 -37,8
Якості:
1. Питома вага фахівців, які отримують документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості відс. 100 100
2. Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації відс. 100 100

В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2023 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.

___________________________________________