Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2022 рік

Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.

Головна мета діяльності:

Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Завдання:

- Збирання, оброблення та проведення аналізу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (ІСФМ);

- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.

Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:

КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;

КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”,

У 2022 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 152413,3 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:

тис.грн.

Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків

Код функціо-нальної класи-фікації видатків

Найменування

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

згідно з програмною класифікацію видатків

План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін

Касове вико-нання за 2021 рік

План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін

Касове виконання за 2021 рік

План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін

Касове вико-нання за 2021 рік

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Видатки всього за розпорядником коштів

2110

Оплата праці

109096,8

109088,8

2916,5

2113,4

112013,3

111202,2

2120

Нарахування на оплату плату

24001,2

23136,8

641,6

460,4

24642,8

23597,2

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

1635,6

369,5

92,0

27,7

1727,6

397,2

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

22423,7

12236,4

1731,1

1580,7

24154,8

13817,1

2250

Видатки на відрядження

15,5

15,5

2270

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

3063,3

2757,5

380,5

239,3

3443,8

2996,8

2600

Поточні трансфери

164,9

164,8

164,9

164,8

2800

Інші поточні видатки

2,3

0,4

2,4

2,4

4,7

2,8

3110

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

235,2

235,2

235,2

235,2

Разом

160387,8

147754,2

6014,8

4659,1

166402,6

152413,3

в т.ч. за бюджетними програмами

3509010

112

Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу

2110

106647,1

106639,1

106647,1

106639,1

2120

23462,4

22598,0

23462,4

22598,0

2210

1635,6

369,5

35,5

27,7

1671,1

397,2

2240

22296,9

12109,6

803,3

803,3

23100,2

12912,9

2250

2270

2894,3

2613,1

80,6

80,6

2974,9

2693,7

2600

164,9

164,8

164,9

164,8

2800

2,3

0,4

2,4

2,4

4,7

2,8

3110

235,2

235,2

235,2

235,2

Разом

157103,5

144494,5

1157,0

1149,2

158260,5

145643,7

3509020

950

Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму

2110

2449,7

2449,7

2916,5

2113,4

5366,2

4563,1

2120

538,8

538,8

641,6

460,4

1180,4

999,2

2210

56,5

56,5

2240

126,8

126,8

927,8

777,4

1054,6

904,2

2250

15,5

15,5

2270

169,0

144,4

299,9

158,7

468,9

303,1

3110

Разом

3284,3

3259,7

4857,8

3509,9

8142,1

6769,6

Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2022 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 10.02.2022 № 70, від 10.02.2022 № 73.

Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу

(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):

№ з/п

Показники

Оди-ниця виміру

Затверджено пас-портом бюджетної програми

Виконано за 2021 рік

Відхилення

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу»

Затрат:

1.

Кількість штатних одиниць

од.

237

193

-44

2.

Кількість службових автомобілів

од.

1

1

3.

Придбання засобів технічного та криптографічного захисту інформації, що забезпечують цифровізації (апаратно-програмний комплекс)

тис.грн.

4176,0

-

4.

Впровадження аналітичної системи «е-досьє»

тис.грн.

9256,8

-

Продукту:

1.

Кількість заведених досьє

од.

4446

5106

660

2.

Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки

од.

465

1242

777

3.

Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації

од.

14493

21841

7348

4.

Кількість інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції, які підлягають фінансовому моніторингу, що оброблені та взяті на облік

од.

1610782

1179392

-431390

5.

Кількість інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, що оброблені та взяті на облік

од.

15347

3633

-11714

6.

Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

од.

98949

49369

-49580

7.

Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу

од.

1728534

1232394

-496140

8.

Кількість ІС та ІТС функціонування яких забезпечено в ІСФМ

од.

8

9

1

9.

Кількість проєктів цифрової трансформації, що впроваджуються

од.

2

1

-1

10.

Кількість придбаних засобів технічного та криптографічного захисту інформації, що забезпечують цифровізації (апаратно-програмний комплекс «Пісочниця»)

од.

1

-1

11.

Кількість оновлених інформаційно-телекомунікаційних систем впроваджених для обробки та збереження інформації

од.

1

-1

12.

Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу

од.

10000

13030

3030

13.

Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

од.

20

33

13

14.

Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу

од.

200

3407

3207

Ефективності:

1.

Кількість оброблених інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, на одного працівника

од.

65

20

-45

2.

Кількість обробленої інформації про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника

од.

6797

6480

-317

3.

Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, на одного працівника

од.

418

271

-147

4.

Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу, на одного працівника, що забезпечує функціонування ІСФМ

од.

52380

49296

-3084

5.

Кількість працівників, що забезпечують функціонування однієї ІС чи ІТС в ІСФМ

од.

4

3

-1

Якості:

1.

Питома вага інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), сформованої та поданої відповідно до вимог законодавства, в загальній кількості поданої

відс.

99,8

99,9

0,1

2.

Питома вага інформацій фінансового моніторингу, зібраної в оцифрованому вигляді, до загальної кількості поданої інформації

відс.

90

96

7,9

3.

Частка інформацій фінансового моніторингу, що має подаватися суб’єктами первинного фінансового моніторингу, обробку якої забезпечено в ІСФМ в електронному вигляді у їх загальній кількості

відс.

99,8

100

0,2

4.

Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості

відс.

99

100

1

5.

Рівень забезпечення функціонування ІСФМ

відс.

99,5

95,6

-3,9

КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму»

Затрат:

1.

Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації

од.

1

1

2.

Кількість штатних одиниць

од.

25

15

2

-10

2

Продукту:

1.

Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію

осіб.

650

150

585

394

-65

244

2.

Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію

осіб

830

605

-225

3.

Кількість фахівців СПФМ , які взяли участь в одноденних тематичних семінарах

осіб

200

209

9

4.

Кількість фахівців СПФМ (банки), які підвищили кваліфікацію

осіб

20

86

66

Ефективності:

1.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця

грн.

5614,2

5614,0

5572,1

875,9

-42,1

-4738,1

2.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (іншіСПФМ)

грн.

4100

3951,2

-148,8

3.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця СПФМ (банки)

грн.

5600

5600

4.

Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ

грн.

1400

1400

0

Якості:

1.

Питома вага фахівців, які отримують документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості

відс.

100

100,0

2.

Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації

відс.

100

100

В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2022 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.