Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2022 рік
Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.
Головна мета діяльності:
Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Завдання:
- Збирання, оброблення та проведення аналізу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (ІСФМ);
- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:
КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;
КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”,
У 2022 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 152413,3 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:
тис.грн.
Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків |
Код функціо-нальної класи-фікації видатків |
Найменування |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
|||
згідно з програмною класифікацію видатків |
План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2021 рік |
План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове виконання за 2021 рік |
План на 2021р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2021 рік |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Видатки всього за розпорядником коштів |
||||||||
2110 |
|
Оплата праці |
109096,8 |
109088,8 |
2916,5 |
2113,4 |
112013,3 |
111202,2 |
2120 |
|
Нарахування на оплату плату |
24001,2 |
23136,8 |
641,6 |
460,4 |
24642,8 |
23597,2 |
2210 |
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
1635,6 |
369,5 |
92,0 |
27,7 |
1727,6 |
397,2 |
2240 |
|
Оплата послуг (крім комунальних) |
22423,7 |
12236,4 |
1731,1 |
1580,7 |
24154,8 |
13817,1 |
2250 |
Видатки на відрядження |
|
|
15,5 |
|
15,5 |
|
|
2270 |
|
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
3063,3 |
2757,5 |
380,5 |
239,3 |
3443,8 |
2996,8 |
2600 |
|
Поточні трансфери |
164,9 |
164,8 |
|
|
164,9 |
164,8 |
2800 |
|
Інші поточні видатки |
2,3 |
0,4 |
2,4 |
2,4 |
4,7 |
2,8 |
3110 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
|
|
235,2 |
235,2 |
235,2 |
235,2 |
|
Разом |
|
|
160387,8 |
147754,2 |
6014,8 |
4659,1 |
166402,6 |
152413,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в т.ч. за бюджетними програмами |
|
|
||||||
3509010 |
112
|
Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу
|
|
|||||
2110 |
106647,1 |
106639,1 |
|
|
106647,1 |
106639,1 |
||
2120 |
23462,4 |
22598,0 |
|
|
23462,4 |
22598,0 |
||
2210 |
1635,6 |
369,5 |
35,5 |
27,7 |
1671,1 |
397,2 |
||
2240 |
22296,9 |
12109,6 |
803,3 |
803,3 |
23100,2 |
12912,9 |
||
2250 |
|
|
|
|
|
|
||
2270 |
2894,3 |
2613,1 |
80,6 |
80,6 |
2974,9 |
2693,7 |
||
2600 |
164,9 |
164,8 |
|
|
164,9 |
164,8 |
||
2800 |
2,3 |
0,4 |
2,4 |
2,4 |
4,7 |
2,8 |
||
3110 |
235,2 |
235,2 |
235,2 |
235,2 |
||||
Разом |
|
|
157103,5 |
144494,5 |
1157,0 |
1149,2 |
158260,5 |
145643,7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3509020 |
950
|
Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму |
|
|||||
2110 |
2449,7 |
2449,7 |
2916,5 |
2113,4 |
5366,2 |
4563,1 |
||
2120 |
538,8 |
538,8 |
641,6 |
460,4 |
1180,4 |
999,2 |
||
2210 |
56,5 |
|
56,5 |
|
||||
2240 |
126,8 |
126,8 |
927,8 |
777,4 |
1054,6 |
904,2 |
||
2250 |
15,5 |
|
15,5 |
|
||||
2270 |
169,0 |
144,4 |
299,9 |
158,7 |
468,9 |
303,1 |
||
3110 |
|
|
||||||
Разом |
|
|
3284,3 |
3259,7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4857,8 |
3509,9 |
8142,1 |
6769,6 |
Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2022 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 10.02.2022 № 70, від 10.02.2022 № 73.
Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу
(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):
№ з/п |
Показники |
Оди-ниця виміру |
Затверджено пас-портом бюджетної програми |
Виконано за 2021 рік |
Відхилення |
|
|||
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
|
|||
КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу» |
|||||||||
|
Затрат: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість штатних одиниць |
од. |
237 |
|
193 |
|
-44 |
|
|
2. |
Кількість службових автомобілів |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
3. |
Придбання засобів технічного та криптографічного захисту інформації, що забезпечують цифровізації (апаратно-програмний комплекс) |
тис.грн. |
4176,0 |
|
|
|
- |
|
|
4. |
Впровадження аналітичної системи «е-досьє» |
тис.грн. |
9256,8 |
|
|
|
- |
|
|
|
Продукту: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість заведених досьє |
од. |
4446 |
|
5106 |
|
660 |
|
|
2. |
Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки |
од. |
465 |
|
1242 |
|
777 |
|
|
3. |
Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації |
од. |
14493 |
|
21841 |
|
7348 |
|
|
4. |
Кількість інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції, які підлягають фінансовому моніторингу, що оброблені та взяті на облік |
од. |
1610782 |
|
1179392 |
|
-431390 |
|
|
5. |
Кількість інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, що оброблені та взяті на облік |
од. |
15347 |
|
3633 |
|
-11714 |
|
|
6. |
Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення |
од. |
98949 |
|
49369 |
|
-49580 |
|
|
7. |
Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу |
од. |
1728534 |
|
1232394 |
|
-496140 |
|
|
8. |
Кількість ІС та ІТС функціонування яких забезпечено в ІСФМ |
од. |
8 |
|
9 |
|
1 |
|
|
9. |
Кількість проєктів цифрової трансформації, що впроваджуються |
од. |
2 |
|
1 |
|
-1 |
|
|
10. |
Кількість придбаних засобів технічного та криптографічного захисту інформації, що забезпечують цифровізації (апаратно-програмний комплекс «Пісочниця») |
од. |
1 |
|
|
|
-1 |
|
|
11. |
Кількість оновлених інформаційно-телекомунікаційних систем впроваджених для обробки та збереження інформації |
од. |
1 |
|
|
|
-1 |
|
|
12. |
Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу |
од. |
10000 |
|
13030 |
|
3030 |
|
|
13. |
Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення |
од. |
20 |
|
33 |
|
13 |
|
|
14. |
Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу |
од. |
200 |
|
3407 |
|
3207 |
|
|
|
Ефективності: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість оброблених інформацій про суб’єктів первинного фінансового моніторингу, на одного працівника |
од. |
65 |
|
20 |
|
-45 |
|
|
2. |
Кількість обробленої інформації про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника |
од. |
6797 |
|
6480 |
|
-317 |
|
|
3. |
Кількість обробленої іншої інформації, що може бути пов’язаною з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, на одного працівника |
од. |
418 |
|
271 |
|
-147 |
|
|
4. |
Кількість оброблених інформацій фінансового моніторингу, на одного працівника, що забезпечує функціонування ІСФМ |
од. |
52380 |
|
49296 |
|
-3084 |
|
|
5. |
Кількість працівників, що забезпечують функціонування однієї ІС чи ІТС в ІСФМ |
од. |
4 |
|
3 |
|
-1 |
|
|
|
Якості: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Питома вага інформацій про порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність), сформованої та поданої відповідно до вимог законодавства, в загальній кількості поданої |
відс. |
99,8 |
|
99,9 |
|
0,1 |
|
|
2. |
Питома вага інформацій фінансового моніторингу, зібраної в оцифрованому вигляді, до загальної кількості поданої інформації |
відс. |
90 |
|
96 |
|
7,9 |
|
|
3. |
Частка інформацій фінансового моніторингу, що має подаватися суб’єктами первинного фінансового моніторингу, обробку якої забезпечено в ІСФМ в електронному вигляді у їх загальній кількості |
відс. |
99,8 |
|
100 |
|
0,2 |
|
|
4. |
Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості |
відс. |
99 |
|
100 |
|
1 |
|
|
5. |
Рівень забезпечення функціонування ІСФМ |
відс. |
99,5 |
|
95,6 |
|
-3,9 |
|
|
КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму» |
|||||||||
|
Затрат: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
2. |
Кількість штатних одиниць |
од. |
25 |
|
15 |
2 |
-10 |
2 |
|
|
Продукту: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію |
осіб. |
650 |
150 |
585 |
394 |
-65 |
244 |
|
2. |
Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію |
осіб |
|
830 |
|
605 |
|
-225 |
|
3. |
Кількість фахівців СПФМ , які взяли участь в одноденних тематичних семінарах |
осіб |
|
200 |
|
209 |
|
9 |
|
4. |
Кількість фахівців СПФМ (банки), які підвищили кваліфікацію |
осіб |
|
20 |
|
86 |
|
66 |
|
|
Ефективності: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця |
грн. |
5614,2 |
5614,0 |
5572,1 |
875,9 |
-42,1 |
-4738,1 |
|
2. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (іншіСПФМ) |
грн. |
|
4100 |
|
3951,2 |
|
-148,8 |
|
3. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця СПФМ (банки) |
грн. |
|
5600 |
|
5600 |
|
|
|
4. |
Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ |
грн. |
|
1400 |
|
1400 |
|
0 |
|
|
Якості: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Питома вага фахівців, які отримують документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості |
відс. |
|
100 |
|
100,0 |
|
|
|
2. |
Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації |
відс. |
|
100 |
|
100 |
|
|
|
В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2022 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.