Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2020 рік
Інформація
про виконання бюджету за бюджетними програмами
Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання
за 2020 рік
Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.
Головна мета діяльності:
Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Завдання:
- Збирання, оброблення та проведення аналізу (операційного і стратегічного) інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення функціонування та розвитку єдиної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового ;
- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, і фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:
КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;
КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”.
У 2020 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 126897,3 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:
тис. грн.
Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків |
Код функціо-нальної класи-фікації видатків |
Найменування |
Загальний фонд |
Спеціальний фонд |
Разом |
|||
згідно з програмною класифікацію видатків |
План на 2020р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2020 рік |
План на 2020р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове виконання за 2020 рік |
План на 2020р. з ураху-ванням внесених змін |
Касове вико-нання за 2020 рік |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Видатки всього за розпорядником коштів |
||||||||
2110 |
|
Оплата праці |
87351,6 |
87350,7 |
4990,5 |
4195,9 |
92342,1 |
91546,6 |
2120 |
|
Нарахування на оплату плату |
19217,5 |
18486,5 |
1060,1 |
834,2 |
20277,6 |
19320,7 |
2210 |
|
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
497,2 |
481,7 |
242,3 |
143,5 |
739,5 |
625,2 |
2240 |
|
Оплата послуг (крім комунальних) |
8018,5 |
7721,6 |
5331,8 |
5285,3 |
13350,3 |
13006,9 |
2250 |
Видатки на відрядження |
83,2 |
41,8 |
5,6 |
|
88,8 |
41,8 |
|
2270 |
|
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
1847,8 |
1646,6 |
172,5 |
131,3 |
2020,3 |
1777,9 |
2600 |
|
Поточні трансфери |
138,7 |
138,7 |
|
|
138,7 |
138,7 |
2800 |
|
Інші поточні видатки |
2,2 |
2,0 |
|
|
2,2 |
2,0 |
3110 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
|
|
437,5 |
437,5 |
437,5 |
437,5 |
|
Разом |
|
|
117156,7 |
115869,6 |
12240,3 |
11027,7 |
129397,0 |
126897,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в т.ч. за бюджетними програмами |
|
|
||||||
3509010 |
112
|
Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу
|
|
|||||
2110 |
85318,1 |
85318,0 |
|
|
85318,1 |
85318,0 |
||
2120 |
18770,0 |
18096,3 |
|
|
18770,0 |
18096,3 |
||
2210 |
497,2 |
481,7 |
10,2 |
9,5 |
507,4 |
491,2 |
||
2240 |
7878,5 |
7600,2 |
4557,8 |
4557,8 |
12436,3 |
12158,0 |
||
2250 |
83,2 |
41,8 |
|
|
83,2 |
41,8 |
||
2270 |
1674,0 |
1550,3 |
|
|
1674,0 |
1550,3 |
||
2600 |
138,7 |
138,7 |
|
|
138,7 |
138,7 |
||
2800 |
2,2 |
2,0 |
|
|
2,2 |
2,0 |
||
3110 |
|
|
437,5 |
437,5 |
437,5 |
437,5 |
||
Разом |
|
|
114361,9 |
113229,0 |
5005,5 |
5004,8 |
119367,4 |
118233,8 |
3509020 |
950
|
Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму |
|
|||||
2110 |
2033,5 |
2032,7 |
4990,5 |
4195,9 |
7024,0 |
6228,6 |
||
2120 |
447,5 |
390,2 |
1060,1 |
834,2 |
1507,6 |
1224,4 |
||
2210 |
232,1 |
134,0 |
232,1 |
134,0 |
||||
2240 |
140,0 |
121,4 |
774,0 |
727,5 |
914,0 |
848,9 |
||
2250 |
5,6 |
|
5,6 |
|
||||
2270 |
173,8 |
96,3 |
172,5 |
131,3 |
346,3 |
227,6 |
||
3110 |
|
|
|
|
||||
Разом |
|
|
2794,8 |
2640,6 |
7234,8 |
6022,9 |
10029,6 |
8663,5 |
Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2020 рік (зі змінами) затверджені наказами Міністерства фінансів України від 06.05.2020 № 193, від 16.09.2020 № 567.
Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу (джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):
№ з/п |
Показники |
Оди-ниця виміру |
Затверджено пас-портом бюджетної програми |
Виконано за 2020 рік |
Відхилення |
|
|||
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
Загаль-ний фонд |
Спеціальний фонд |
|
|||
КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу» |
|||||||||
Затрат: |
|
||||||||
1. |
Кількість штатних одиниць |
осіб |
237 |
|
208 |
|
-29 |
|
|
2. |
Кількість службових автомобілів |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
Продукту: |
|
||||||||
1. |
Кількість заведених досьє |
од. |
2850 |
|
2859 |
|
9 |
|
|
2. |
Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки |
од. |
390 |
|
328 |
|
-62 |
|
|
3. |
Кількість взятих на облік повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу |
од. |
5650000 |
|
4725537 |
|
-924463 |
|
|
4. |
Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації |
од. |
14570 |
|
13642 |
|
-928 |
|
|
5. |
Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу |
од. |
5700000 |
|
4744115 |
|
-955885 |
|
|
6. |
Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу |
од. |
200 |
|
510 |
|
310 |
|
|
7. |
Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення |
од. |
20 |
|
62 |
|
42 |
|
|
8. |
Кількість проведених перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу |
од. |
3 |
|
2 |
|
-1 |
|
|
9. |
Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу |
од. |
23000 |
|
22451 |
|
-549 |
|
|
Ефективності: |
|
||||||||
1. |
Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника |
од. |
24050 |
|
25369,6 |
|
1319,6 |
|
|
2. |
Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника, які забезпечують функціонування ІСФМ (39 осіб) |
од. |
167647 |
|
175708 |
|
8061 |
|
|
Якості: |
|
||||||||
1. |
Питома вага повідомлень про фінансові операції, оформлених відповідно до вимог, в загальній кількості поданих |
відс. |
99,7 |
|
99,9 |
|
0,2 |
|
|
2. |
Частка повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, поданих в електронному вигляді, у їх загальній кількості |
відс. |
99,9 |
|
99,9 |
|
|
|
|
3. |
Частка проєктів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості |
відс. |
99 |
|
100 |
|
1 |
|
|
4. |
Рівень забезпечення функціонування ІСФМ |
відс. |
99,7 |
|
99,9 |
|
0,2 |
|
|
КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму» |
|||||||||
Затрат: |
|
||||||||
1. |
Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації |
од. |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
2. |
Кількість штатних одиниць |
од. |
11 |
14 |
10 |
11 |
-1 |
-3 |
|
Продукту: |
|
||||||||
1. |
Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію |
осіб. |
578 |
150 |
578 |
150 |
|
|
|
2. |
Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію |
осіб |
|
785 |
|
1631 |
|
846 |
|
3. |
Кількість фахівців СПФМ, які взяли участь в одноденних тематичних семінарах |
осіб |
|
200 |
|
394 |
|
194 |
|
4. |
Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію за короткостроковою програмою |
осіб |
|
15 |
|
8 |
|
-7 |
|
Ефективності: |
|
||||||||
1. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця |
грн. |
4835,3 |
4729,3 |
4568,5 |
4729,3 |
-266,8 |
|
|
2. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) |
грн. |
|
3400 |
|
3003,5 |
|
-396,5 |
|
3. |
Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ |
грн. |
|
1000 |
|
1000 |
|
|
|
4. |
Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) за короткостроковою програмою |
грн. |
|
2600 |
|
2600 |
|
|
|
Якості: |
|
||||||||
1. |
Питома вага фахівців, які отримали документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості |
відс. |
100 |
100 |
100 |
100 |
|
|
|
2. |
Рівень задоволення слухачів якістю послуг з підвищення кваліфікації |
відс. |
100 |
100 |
100 |
100 |
|
|
|
В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2020 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.
Начальник Управління планування,
виконання бюджету, бухгалтерського
обліку та роботи з персоналом –
головний бухгалтер Наталія ПОПЛЕВІЧЕВА