Відкритий діалог із фінансовим сектором: підсумки VII Щорічної конференції “Управління комплаєнс та AML/CFT-ризиками 2025”
Відкритий діалог із фінансовим сектором є одним із пріоритетів Державної служби фінансового моніторингу України. Про це йшлося під час VII Щорічної конференції “Управління комплаєнс та AML/CFT-ризиками 2025”, де мій перший заступник представив головні досягнення та окреслив актуальні виклики у сфері фінмоніторингу.
Серед ключових акцентів – посилення контролю за фінансовими потоками в умовах війни, інтеграція комплаєнсу у внутрішні процеси фінансових установ та впровадження сучасних технологій, зокрема штучного інтелекту, для виявлення ризикових операцій.
Водночас варто зауважити, що якість кейсів, які подають банки, суттєво зросла: фахівці з фінансового моніторингу дедалі частіше виявляють складні, багаторівневі схеми – від самого злочину до етапів відмивання коштів. Це свідчить про зрілість системи комплаєнсу і більш глибокий аналітичний підхід у роботі.
Участь Держфінмоніторингу у конференції підкреслила прагнення до прозорої комунікації та посилення співпраці з фінансовими установами задля побудови сучасної та ефективної системи фінансового моніторингу в Україні.