Інформація про виконання бюджету за бюджетними програмами Державної служби фінансового моніторингу України та показників, що характеризують їх виконання за 2019 рік

Державна служба фінансового моніторингу України (далі Держфінмоніторинг) є центральним органом виконавчої влади, що координується через Міністра фінансів України. Положення про Державну службу фінансового моніторингу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2015 № 537.

Головна мета діяльності:

Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Завдання:

- Збирання, оброблення та проведення аналізу (операційного і стратегічного) інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою в легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Створення та забезпечення функціонування єдиної державної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;

- Налагодження співпраці, взаємодії та інформаційного обміну з державними органами, НБУ, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;

- Організація та забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань фінансового моніторингу у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансуванню терроризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Держфінмоніторинг утримується за рахунок коштів державного бюджету та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених в Державному бюджеті України на відповідний рік.

Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» Держфінмоніторингу є розпорядником бюджетних коштів за такими бюджетними програмами:

КПКВ 3509010 „Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу”;

КПКВ 3509020 „Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму”,

КПКВ 3509030 «Розвиток електронного урядування у сфері фінансового моніторингу».

У 2019 році згідно із затвердженими кошторисами Держфінмоніторингом були здійснені видатки в сумі 92725,7 тис. грн., в тому числі в розрізі окремих статей витрат:

тис.грн.

Код програмної класифікації видатків/ Код економічної класифікації видатків

Код функціо-нальної класи-фікації видатків

Найменування

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

згідно з програмною класифікацію видатків

План на 2019р. з ураху-ванням внесених змін

Касове вико-нання за 2019 рік

План на 2019р. з ураху-ванням внесених змін

Касове виконання за 2019 рік

План на 2019р. з ураху-ванням внесених змін

Касове вико-нання за 2019 рік

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Видатки всього за розпорядником коштів

2110

Оплата праці

61554,8

61554,8

5284,4

5046,6

66839,2

66601,4

2120

Нарахування на оплату плату

13741,1

13543,3

1162,6

1067,1

14903,7

14610,4

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

701,8

649,5

185,7

176,1

887,5

825,6

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

7839,4

7539,9

817,6

778,5

8657,0

8318,4

2250

Видатки на відрядження

239,4

150,6

14,6

7,6

254,0

158,2

2270

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

1739,9

1598,8

337,2

262,0

2077,1

1860,8

2600

Поточні трансфери

68,0

67,9

68,0

67,9

2800

Інші поточні видатки

0,6

0,6

0,6

0,6

3110

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

250,6

250,5

33,1

31,9

283,7

282,4

Разом

86135,6

85355,9

7835,2

7369,8

93970,8

92725,7

в т.ч. за бюджетними програмами

3509010

112

Керівництво та управління у сфері фінансового моніторингу

2110

61554,8

61554,8

61554,8

61554,8

2120

13741,1

13543,3

13741,1

13543,3

2210

701,8

649,5

701,8

649,5

2240

7839,4

7539,9

7839,4

7539,9

2250

239,4

150,6

239,4

150,6

2270

1739,9

1598,8

10,6

7,7

1750,5

1606,5

2600

68,0

67,9

68,0

67,9

2800

0,6

0,6

0,6

0,6

3110

250,6

250,5

250,6

250,5

Разом

86135,6

85355,9

10,6

7,7

86146,2

83363,6

3509020

950

Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму

2110

5284,4

5046,6

5284,4

5046,6

2120

1162,6

1067,1

1162,6

1067,1

2210

185,7

176,1

185,7

176,1

2240

817,6

778,5

817,6

778,5

2250

14,6

7,6

14,6

7,6

2270

326,6

254,3

326,6

254,3

3110

33,1

31,9

33,1

31,9

Разом

7824,6

7362,1

7824,6

7362,1

Паспорти бюджетних програм Держфінмоніторингу на 2019 рік затверджені наказами Міністерства фінансів України від 08.02.2019 № 54, від 05.02.2019 № 46.

Інформація про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетних програм Держфінмоніторингу

(джерело: паспорти бюджетних програм та звіти про їх виконання):

№ з/п

Показники

Оди-ниця виміру

Затверджено пас-портом бюджетної програми

Виконано за 2019 рік

Відхилення

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

Загаль-ний фонд

Спеціальний фонд

КПКВ 3509010 «Керівництво та управління в сфері фінансового моніторингу»

Затрат:

1.

Кількість штатних одиниць

од.

237

210

-27

2.

Кількість службових автомобілів

од.

1

1

3.

Вартість послуг на забезпечення удосконалення функціоналу ІСФМ

тис.грн.

2473,7

2385,0

-88,7

Продукту:

1.

Кількість заведених досьє

од.

2847

2861

14

2.

Кількість запитів, направлених до іноземних підрозділів фінансової розвідки

од.

388

356

-32

3.

Кількість взятих на облік повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу

од.

4704000

11437374

6733374

4.

Кількість запитів, щодо надання додаткової інформації

од.

17097

13712

-3385

5.

Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, щ підлягають фінансовому моніторингу

од.

4800000

11462494

6662494

6.

Кількість взятих на облік суб’єктів первинного фінансового моніторингу

од.

23500

23055

-445

7.

Кількість міжнародних заходів щодо забезпечення представництва України в міжнародних організаціях з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

од.

20

45

25

8.

Кількість освітніх заходів, у яких взяли участь працівники Держфінмоніторингу для субєктів первинного фінансового моніторингу і державних органів

од.

50

95

45

9.

Кількість методично – роз’яснювальних документів, доведених до відома суб’єктам первинного фінансового моніторингу

од.

200

300

100

10.

Кількість вхідної кореспонденції (листи, звернення, доручення тощо)

од.

9500

11562

2062

11.

Кількість проведених перевірок суб’єктів первинного фінансового моніторингу

од.

20

20

12.

Кількість оптимізованих структур зберігання даних ІСФМ

од.

2

2

13.

Кількість підключення ІСФМ до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (СЕВ ДЕІР)

од.

1

1

14.

Кількість удосконалення систем обробки цифрової додаткової інформації фінансового моніторингу

од.

2

2

Ефективності:

1.

Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника

од.

20253

60648

40395

2.

Кількість вхідної кореспонденції на одного працівника Держфінмоніторингу

од.

40

55,1

15,1

3.

Кількість оброблених повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на одного працівника, які забезпечують функціонування ІСФМ (39 осіб)

од.

123077

440865

317788

Якості:

1.

Питома вага повідомлень про фінансові операції, оформлених відповідно до вимог, в загальній кількості поданих

відс.

99,7

99,9

0,2

2.

Частка повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, які подаються в електронному вигляді у їх загальній кількості

відс.

99,9

99,9

3.

Частка проектів узагальнених матеріалів, які були схвалені Експертною комісією для передачі правоохоронним органам, у їх загальній кількості

відс.

99

100

1

4.

Рівень зменшення часу відпрацювання основних запитів до оптимізованих структур зберігання даних ІСФМ

відс.

20

49

5.

Рівень забезпечення функціонування ІСФМ

відс.

99,7

99,9

0,2

6.

Рівень забезпечення доступу ІСФМ до державних електронних інформаційних ресурсів (СЕВ ДЕІР)

відс.

20

20

КПКВ 3509020 «Перепідготовка та підвищення кваліфікації у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, і фінансуванням тероризму»

Затрат:

1.

Кількість установ, залучених до надання послуг з підвищення кваліфікації

од.

1

1

2.

Кількість штатних одиниць

од.

25

20,9

-4,1

Продукту:

1.

Кількість фахівців, які підвищили кваліфікацію

осіб.

800

800

2.

Кількість фахівців інших СПФМ, які підвищили кваліфікацію

осіб

785

1238

453

3.

Кількість фахівців СПФМ , які взяли участь в одноденних тематичних семінарах

осіб

200

274

108

4.

Кількість фахівців інші СПФМ, які підвищили кваліфікацію за короткостроковою програмою

осіб

15

6

-9

Ефективності:

1.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця

грн.

3852,5

3852,5

2.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (іншіСПФМ)

грн.

3300

3245,9

-54,1

3.

Середні витрати на підвищення кваліфікації 1 фахівця (інші СПФМ) за короткостроковою програмою)

грн.

2500

2500

4.

Середні витрати на участь 1 фахівця в одноденних тематичних семінарах для СПФМ

грн.

900

900

Якості:

1.

Питома вага фахівців, які отримують документ про підвищення кваліфікації, у їх загальній кількості

відс.

100

98,4

-1,6

2.

Рівень задоволення слухачів якістю підвищення кваліфікації

відс.

100

98

-2,0

В межах бюджетних програм Держфінмоніторингу у 2019 році не здійснювались видатки на реалізацію державних цільових та інвестиційних програм.

Начальник Управління планування,

виконання бюджету, бухгалтерського

обліку та роботи з персоналом –

головний бухгалтер Наталія ПОПЛЕВІЧЕВА